نسخه چاپی

حمله به غزه،سرپوش بحران‌های اسرائیل است

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه قم در بیانیه‌ای تاكید كرد: جنایات رژیم‌صهیونیستی در غزه، برای سرپوش گذاشتن بحران‌ها و ناكامی‌های داخلی اجتماعی و اقتصادی است.

به گزارش نمابه نقل از فارس، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه قم در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، بیانیه صادر کرد.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

حسین بن علی (ع) قیامش برای این بود که بینی حاکمیت‌های علیه ارزش‌های اسلامی و انسانی و الهی را به خاک بمالد و نابود کند، و همین کار را هم امام حسین(ع) با قیام خود کرد.«رهبر معظم انقلاب»

محرم امسال در جهان اسلام رنگ و بوی دیگری گرفته است. کافران حربی صهیونیست، به پشتوانه صاحبان زر و زور و تزویر بر مردم مسلمان و بی‌دفاع غزه تاختند تا عاشورایی دیگر را بیافرینند. آری امروز غزه کربلاست و ما حدیث « کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا » را اینگونه به نظاره نشسته‌ایم.

رژیم غاصب صهیونیستی این غده سرطانی با حمله وحشیانه به منطقه غزه موجب کشته و زخمی شدن ده‌ها انسان بی‌گناه گردید؛ که اکثر آنان زن و کودک مظلوم و ستمدیده بودند. چنین حرکت‌هایی که هیچگاه مورد بازخواست جزئی مدعیان حقوق بشر قرار نگرفته و نمی‌گیرد، ناشی از علل و عواملی است؛ از جمله فریب افکار عمومی در سرپوش گذاشتن بر بحران‌ها و ناکامی‌های داخلی اجتماعی و اقتصادی خود که نمونه‌های آن خودسوزی‌ها و راهپیمایی‌های اعتراض‌آمیز در آنجا، و برنامه‌های خود مبنی بر یهودی‌سازی سرزمین‌های اشغالی، و مقدمه‌ای بر یاغی‌گری‌های آینده خود در دخالت کردن در سوریه می‌باشد. این حرکت‌های وحشیانه و اشتباه، نشان‌دهنده این است که ان‌شاء‌الله رژیم غاصب صهیونیستی به نهایت قطعی خود یعنی سرنگون شدن و ساقط شدن در دره نیستی قدم به قدم نزدیک می‌شود.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه قم این جنایات بی‌شرمانه و خفت بار رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کرده و نفرت خود را از سران کشورهای دیکتاتور عربی و اروپایی اعلام می‌کند. امیدواریم مسلمانان با به پا خواستن و به حول و قوه الهی و وحدت و یگانگی طومار یزیدیان زمان را در هم پیچند و بانگ رسوایی منافقان را سر دهند، که اکنون مسلمانان غزه نیازمند یاری‌اند.

۱۳۹۱/۸/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...