نسخه چاپی

نرگس حسن‌پور در گفتگو با نما:

شهید خرسند بسیار ولایتمدار بود

عکس خبري -شهيد خرسند بسيار ولايتمدار بود

ایشان نسبت به همه، به‌خصوص مستضعفین، ایتام و فقرای جامعه بسیار مهربان، رئوف و دلسوز بود. بسیار ولایتمدار، پیرو امر مقام معظم رهبری و همیشه گوش به فرمان رهبر بود.


نرگس حسن‌پور، همسر حجت‌الاسلام شهید محمد خرسند در باره ویژگی‌های این شهید به خبرنگار نما گفت: ایشان نسبت به همه، به‌خصوص مستضعفین، ایتام و فقرای جامعه بسیار مهربان، رئوف و دلسوز بود. بسیار ولایتمدار، پیرو امر مقام معظم رهبری و همیشه گوش به فرمان رهبر بود. شهید خرسند عاشق اهل‌بیت و علاقمند به سفرهای زیارتی بود. به خانواده شهدا بسیار سرکشی و رسیدگی می‌کرد.
وی ضمن بیان این نکته که شهید خرسند ارادت خاصی به امیرالمؤمنین(ع) داشت مطرح کرد: ایشان با وجودی که دهه اول محرم را روضه می‌گرفت، اما به علت علاقه و ارادت خاصی که به حضرت زهرا(س) داشت مقید بود ایام دهه فاطمیه را مراسم روضه‌خوانی برگزار کند.
همسر شهید خرسند اظهار کرد: شهید همیشه می‌گفت من قاچاقی زنده هستم و باید سال 1362 یا نهایتاً 1364 شهید می‌شدم. نمی‌دانم در زنده ماندنم چه حکمتی است. شهید خرسند به علت علاقه به شهدا سال گذشته با وجودی که سال تحویل نیمه شب بود مثل روال هر سالشان به سر مزار شهدا رفت.
وی علاقه و توسل شهید خرسند به ائمه(ع)، مداومت به خواندن زیارت عاشورا و تقید به نماز شب را از عواملی دانست که موجب شد شهادت روزی ایشان شود و گفت: شهید خرسند در دعاهای شبانه‌اش شهادت را از خدا می‌خواست.
حسن‌پور مطرح کرد: شهید خرسند به بچه‌ها نماز خواندن، ولایتمداری و خوردن مال حلال را توصیه و تأکید می‌کرد و همیشه دوست داشت یکی از بچه‌هایش طلبه شود.

۱۳۹۹/۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...