نسخه چاپی

كفاشيان:

ماندن یا نماندن من منوط به برد وباخت یك تیم نیست

عکس خبري -ماندن يا نماندن من منوط به برد وباخت يک تيم نيست

رییس فدراسیون فوتبال ایران گفت:ماندن یا نماندن رییس یك فدراسیون منوط به برد و باخت یك تیم نیست.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، علی کفاشیان دوشنبه شب پس ازحضور درمجمع انتخابات هیات فوتبال استان زنجان درجمع خبرنگاران افزود:هر زمانی که مجمع فدراسیون فوتبال که بالاترین مرجع برای انتخاب و ادامه کار رییس فدراسیون است تشخیص دهد می تواند در خصوص بودن و یا نبودن آن فرد تصمیم بگیرد.

وی اظهارکرد: در فوتبال توجیه وجود ندارد و بالاخره واقعیت ها را همه می بینند و خوب می دانند که چه کسانی کار کرده و چه کسانی نیز کار نکرده اند.

کفاشیان با بیان اینکه در عرصه رقابت های ورزشی ازجمله فوتبال برد ، باخت و تساوی وجود دارد و هر کدام از اینها نیز برای خودش دلیل دارد افزود: همانگونه که در بردها همه خوشحال می شوند در باخت ها نیز ناراحت می شوند و این امری طبیعی است ولی در وهله نخست همه برای کسب نتیجه مطلوب و مناسب تلاش می کنند.

وی یادآورشد:بازی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران درمقابل حریفان نسبت به دوره های قبل بهتر شده و این حاصل زحمات است ولی متاسفانه در بازی با ازبکستان نتیجه را واگذار کردند که این نیز کار تیم را برای صعود به جام جهانی سخت تر کرد.

رییس فدراسیون فوتبال کشور در پاسخ به سوالی در خصوص تشویق بازیکنان تیم ملی در مقابل کره جنوبی و اینکه آیا با باخت در مقابل ازبکستان تیم جریمه خواهد شد یا نه؟ گفت:اینکه پاداش داده نشد همان جریمه است.

کفاشیان افزود:ایران برای صعود مستقیم به جام جهانی هنوز سه بازی پیش رو دارد و تازه مثل بقیه تیم ها شدیم و سرخط آمدیم ولی می توانستیم امسال خیلی راحت صعود کنیم که متاسفانه از فرصت بازی های قبلی خوب استفاده نکردیم.

وی تصریح کرد: کارمان سخت شده ولی ناامید نیستیم و همانند بازی های قبل، تمام سعی و تلاش خود را برای صعود به کار خواهیم گرفت.

کفاشیان در خصوص تصمیم فدراسیون برای رفتن یا نرفتن کی روش از تیم ملی فوتبال ایران نیز اظهار کرد: برای آوردن کی روش سرمایه گذاری شده و بیش از ۲۰ ماه است که سکان هدایت تیم ملی را به دست گرفته و قطعا هیچ منطقی نمی گوید که در شرایط کنونی کنار برود و نفر دیگری آمده و از اول شروع کند.

وی افزود: مطمئنا کی روش به عنوان یک مربی با تجربه، خوب و قوی ، همکاری خود را ادامه خواهند داد و البته صحبت خواهیم کرد که نظرات کادر فنی باشگاه ها و لیگ های برتر و کمیته فنی فدراسیون را گرفته و با آنها بحث کند تا بتوان از تمام پتانسیل های داخلی و خارجی برای ارایه یک بازی خوب در سه دیدار آینده استفاده بهتری کرد.

کفاشیان درخصوص بازی فوتسال ایران با کلمبیا نیز گفت: در فوتسال بازیکنان تمام تلاش خود را کردند ولی با نادواری و کم تجربگی ، متاسفانه یک بازی را واگذار کردیم و به نظر من تیم ایران این شایستگی را داشت که جزو چهار تیم اول جهان باشد ولی نتوانست و البته این از زحمات بازیکنان هیچ کم نمی کند.

وی در پاسخ به سووالی در خصوص استعفا ترابیان رییس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال نیز اظهار کرد: قرار شده طی هفته جاری در جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال گزارش ارایه و تصمیم های لازم اتخاد گردد.

کفاشیان در نشست مجمع انتخابات هیات فوتبال استان زنجان نیز با بیان اینکه آنچه امروز مهم است وجود همدلی و صمیمیت است، افزود: اتحاد و همبستگی موجب شده به رغم کمبودها فوتبال زنجان به حرکت درآید.

وی افزود:زنجان به لحاظ زیر ساخت های ورزش فوتبال یکی از برترین استان های کشور است.

کفاشیان گفت:فوتبال زنجان به لحاظ جذب منابع مالی بیشتر با مشکل مواجه است ولی باید با همکاری و هماهنگی های بیشتر برنامه های هیات را برای رسیدن به اهداف در نظر گرفته شده به پیش برد.

کفاشیان ، راه اندازی آکادمی فوتبال در زنجان را لازم و ضروری دانست و افزود: گسترش ورزش فوتبال زنجان در راس برنامه های این فدراسیون است و به آن توجه خاصی داریم.

رییس فدراسیون فوتبال ایران گفت: آسیا ویژن در رشد و توسعه فوتبال نقش مهمی دارد و استان زنجان در راستای اجرای این طرح به موفقیت های خوبی دست یافته است.

کفاشیان افزود: با وجود فضاهای مناسب می توان فوتسال و فوتبال مردان و بانوان زنجان را فعال تر کرد تا در لیگ های بالاتر حضور یابند و در واقع این استان می تواند از محورهای اصلی در فوتبال کشور باشد.

در مجمع انتخابات هیات فوتبال استان زنجان ، فریدون اصفهانیان با کسب ۱۷ رای از ۱۹ رای ماخوذه در سمت خود ابقا شد و به مدت چهار سال دیگر سکان هدایت هیات فوتبال این استان را بر عهده گرفت.

۱۳۹۱/۸/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...