نسخه چاپی

تغییردستور مجلس بخاطر انتخابات درست‌نیست

نماینده بوكان در مجلس اعلام كرد: قبل از بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری باید طرح‌های دوفوریتی تعیین تكلیف شوند.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمد قسیم عثمانی نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) در سخنانی به عنوان مخالف تقاضای عده‌ای از نمایندگان برای بررسی خارج از نوبت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: در اینکه قانون انتخابات لازم است مورد بازنگری قرار گیرد و اصلاحاتی روی آن انجام شود، شکی نیست و این یک ضرورت برای کشور است؛ اما هم اکنون طرح‌های خیلی مهم‌تر و فوری‌تری در دستور کار مجلس داریم.

وی افزود: چندین طرح دو فوریتی هم اکنون در دستور کار مجلس است که از هفته قبل چاپ شده اما هنوز مورد رسیدگی قرار نگرفته است، مثل طرح معافیت مسکن مهر از پرداخت مالیات، که هم اکنون این طرح را به خاطر اصلاح قانون انتخابات به تاخیر می‌اندازیم.

عثمانی ادامه داد:‌ همچنین بررسی طرح ممنوعیت کارمندان و مدیران دستگاه‌های اجرایی از عضویت در هیئت مدیره شرکت‌ها نیز در دستور کار مجلس است که مورد بررسی قرار نگرفته یا طرح تسریع در روند بازسازی مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی که در دستور کار جلسه علنی قرار دارد اما بررسی نشده است.

وی در خاتمه گفت: تصویب نهایی این طرح آنقدر تاثیر ندارد که بخواهیم تغییر دستوری را به خاطر انتخابات پیش رو داشته باشیم و قبل از آن باید طرح‌های دوفوریتی تعیین تکلیف شود.

۱۳۹۱/۸/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...