نسخه چاپی

معاینه فنی روزانه 7 هزار خودرو در تهران

عکس خبري -معاينه فني روزانه 7 هزار خودرو در تهران

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران از انجام معاینه فنی روزانه 7 هزار خودرو در پایتخت از ابتدای ماه رمضان خبر داد.

به گزارش نما ،حسین مقدم در گفتگو با فارس درباره میزان مراجعات شهروندان به مراکز معاینه فنی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا 20 اردیبهشت 1354 دستگاه اتوبوس شرکت واحد، معاینه فنی آنها در مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین شهر تهران انجام گرفته که حدود 12 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

وی افزود: با توجه به اینکه معاینه فنی خودروها تا پایان ماه رمضان تمدید شد، میزان مراجعات به مراکز معاینه فنی کاهش یافت و از 8600 مورد به 7 هزار مورد در حال حاضر رسیده است و در ساعات بعدازظهر تقریبا مراجعه‌ای وجود ندارد.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران خاطرنشان کرد:‌اکثر شهروندان انجام معاینه فنی خودروهای خود را به روزهای پایانی ماه رمضان موکول کرده‌اند که توصیه می‌شود شهروندان زودتر این موضوع را انجام دهند.

مقدم گفت:‌ با توجه به افزایش تعداد خطوط معاینه فنی در دو سال اخیر و افزایش ساعت کاری مراکز معاینه فنی همچنین فعالیت چندین مرکز در ایام تعطیلات، در حال حاضر شرایط مراجعه به مراکز عادی است.

وی گفت: تنها برخی از مراکز در بعضی از ساعات ممکن است میزان مراجعات بیشتری داشته باشند که با این وجود شهروندان در این مراکز می‌توانند در کمتر از یک ساعت و نیم از خدمات معاینه فنی بهره‌مند شوند.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران یادآور شد: همچنین اکثر مراکزی که در قسمت جنوبی تهران واقع است مانند مرکز شقایق، الغدیر و چمران بسیار خلوت است و شهروندان بدون هیچ انتظار و صفی می‌توانند معاینه فنی خودروهای خود را انجام دهند.
جام جم آنلاین

۱۳۹۹/۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...