نسخه چاپی

آمار كرونا در انگلیس از 240000 نفر گذشت

عکس خبري -آمار کرونا در انگليس از 240000 نفر گذشت

اروپا همچنان قاره كانونی شیوع «كووید۱۹» در جهان حساب می‌شود، شمار تلفات در این قاره به ۱۶۱ هزار نفر رسید.


به گزارش نما، در حالی که اروپا همچنان قاره کانونی شیوع ویروس «کووید۱۹» در جهان حساب می‌شود، شمار تلفات در این قاره به ۱۶۱ هزار نفر رسید.

اخبار بین الملل​-وزارت بهداشت فرانسه شامگاه شنبه اعلام کرد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته ۳۷۲ نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شدند.

در بیانیه وزارت بهداشت فرانسه آمده است که در روزی که گذشت ۹۶ نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

با احتساب آمار جدید، تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در فرانسه، به ۱۷۹۷۳۷ نفر و تعداد قربانیان آن نیز به ۲۷۶۲۵ تن افزایش یافت. فرانسه از چندی پیش با پیشی گرفتن از اسپانیا در شمار تلفات این بیماری، در رتبه چهارم جدول کشورهای دارای بیشترین تعداد قربانی قرار گرفته است.

در ایتالیا، که زمانی کانون شیوع ویروس کرونا در اروپا بود، با افزایش ۱۵۳ نفری به ۳۱۷۶۳ نفر رسیده است. این رقم تلفات روزانه، کمترین میزان در پنج هفته اخیر در ایتالیا است.

به نوشته رویترز، آژانس حفاظت مدنی ایتالیا در بیانیه‌ای گزارش داد از روز گذشته تا کنون آزمایش ابتلای ۸۷۵ نفر دیگر به این بیماری مثبت اعلام شده و بدین ترتیب شمار کل مبتلایان به ۲۲۴۷۶۰ نفر افزایش یافت.

وزارت بهداشت انگلیس نیز اعلام کرد که طی بیست‌وچهار ساعت گذشته ۳۴۵۰ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است.

به نوشته رویترز، در همین بازه زمانی، ۴۶۸ بیمار بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

بدین ترتیب شمار کل مبتلایان به ویروس کرونا در انگلیس به ۲۴۰۱۶۱ نفر و تعداد موارد فوتی نیز به ۳۴۴۶۶ نفر افزایش یافت. این در حالی است که پیشتر برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند شمار قربانیان در انگلیس از چهل هزار نفر گذشته است.

وزارت بهداشت کانادا نیز اعلام کرد شمار مبتلایان این بیماری در این کشور از هفتادوپنج هزار و تعداد قربانیان آن از پنج هزار نفر و ششصد عبور کرده است.

بر این اساس، تعداد کل مبتلایان در کانادا با افزایش ۱۲۵۱ نفری، به ۷۵۸۶۴ نفر و شمار جان‌باختگان آن نیز با افزایش ۱۱۷ نفری به ۵۶۷۹ نفر رسیده است.

سازمان جهانی بهداشت شامگاه شنبه اعلام کرد بر اساس آمارهایی که از تمامی کشورهای جهان جمع‌آور کرده، تعداد کسانی که بر اساس آزمایش‌های پی‌سی‌آر و با تایید قطعی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند، از مرز ۳۰۰ هزار نفر عبور کرده است.


۱۳۹۹/۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...