نسخه چاپی

تنبیه20دقیقه ای نماینده آمریكا و انگلیس توسط جلیلی

جلیلی سرپرست تیم مذاكره كننده ایران با گروه 5+1 در مذاكرات استانبول به خاطر تاخیر 10 دقیقه ای نمایندگان آمریكا و انگلیس، آنها را تنبیه می كند.

به گزارش نمابه نقل از ندای انقلاب، با وجود اینکه حدود 4 ماه از آخرین مذاکرات ایران و گروه 5+1 می گذرد، بیان خاطره ای غرور آمیز از این مذاکرات که سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی به سرپرستی تیم مذاکره کننده ایران با گروه ۱+۵ در آن مذاکرات شرکت می کند، جالب توجه است.

یک منبع آگاه با بیان خاطره ای از اقتدار ایران در مذاکرات 5+1 گفت که دیپلماسی ایران، دیپلماسی برتر و عاقلانه است.

وی نشست ترکیه را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در این نشست نمایندگان آمریکا و انگلیس با 10 دقیقه تاخیر سر میز مذاکره حضور می یابند و جلیلی خطاب به آنها می گوید الان وقت هواخوری بنده هست و میز مذاکره را ترک و در محوطه شروع به قدم زدن می کند که در این هنگام نماینده انگلیس به نماینده آمریکا می گوید به نظر شما جلیلی چه کار می کند؟ و نماینده آمریکا نیز پاسخ می دهد جلیلی در حال هوا خوری است.

وی ادامه داد: نماینده انگلیس خطاب به نماینده آمریکا می گوید ساعت 3 بعد ازظهر و در جمهوری اسلامی هواخوری! اینگونه نیست، بلکه به خاطر اینکه ما 10 دقیقه با تاخیر آمدیم جلیلی دارد ما را تنبیه می کند.

این منبع آگاه در ادامه خاطرنشان کرد: در این هنگام نماینده آمریکا از جلیلی که در حال قدم زدن بوده می پرسد که ما تا کی باید منتظر بمانیم؟ و جلیلی پاسخ می دهد شما 10 دقیقه دیر آمدید بنابراین بنده 20 دقیقه دیگر می آیم. و اینگونه آنها را به خاطر تاخیر، تنبیه می کند در حالی که قبل از سال 84 نماینده ایران را 3 ساعت و نیم پشت در نمایندگی ایتالیا نگاه داشته بودند.

۱۳۹۱/۸/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
0
0
۱۳۹۱/۹/۲
اي ول آقاي جليلي گل کاشتي.دمت گرم
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...