نسخه چاپی

دكتر بادامچیان:

دولت تماشاچی فشار به مردم نباشد/ نسل جدید مقاومت به زودی در قدس نماز فتح می خوانند

عکس خبري -دولت تماشاچي فشار به مردم نباشد/ نسل جديد مقاومت به زودي در قدس نماز فتح مي خوانند

دكتر بادامچیان با اشاره به توطئه جدید صهیونیست ها تحت عنوان « طرح الحاق» هشدار داد: صهیونیست ها آرزوی الحاق كرانه باختری به اراضی اشغالی قبلی را به گور خواهند برد. مردم فلسطین بویژه اهالی كرانه باختری این منطقه را گورستان صهیونیست ها خواهند كرد.

به گزارش نما ، دکتر بادامچیان در بیان مواضع هفتگی با اشاره به فروپاشی غرب و بویژه اضمحلال تمدن غرب در آمریکا اظهار داشت: رژیم اشغالگر صهیونیستی کاملاً متزلزل و در مسیر فروپاشی است و همه مسلمانان وظیفه دارند هر کاری برای آزادی قدس و نجات فلسطینی ها می توانند انجام دهند.

وی در آستانه روز قدس و تداوم مقاومت برای رهایی قدس، افزود: 72 سال است از روز نکبت، سالروز تأسیس رژیم جعلی اسرائیل می گذرد. تاریخ 70ساله اشغالگری صهیونیستی توأم با قتل و غارت و غصب سرزمین مردم مظلوم فلسطین شکنجه و آزار ملتی بی پناه و مظلوم بوده است. سران خودفروخته عرب با همصدایی اشغالگران، کاری از پیش نبردند. این جریان مقاومت در لبنان، غزه و دیگر سرزمین های اشغالی بود که رژیم اشغالگر قدس را زمین گیر کرد و نگذاشت آنها بر فلسطین سیطره یابند. حزب الله لبنان در سال 2006 طعم تلخ شکست را به غاصبان قدس چشاند و از آن روز، شمارش معکوس برای نابودی صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی کلید خورد. به زودی نسل جدید مقاومت در قدس نماز فتح و پیروزی را برپا خواهند داشت.

دکتر بادامچیان با اشاره به توطئه جدید صهیونیست ها تحت عنوان « طرح الحاق» هشدار داد: صهیونیست ها آرزوی الحاق کرانه باختری به اراضی اشغالی قبلی را به گور خواهند برد. مردم فلسطین بویژه اهالی کرانه باختری این منطقه را گورستان صهیونیست ها خواهند کرد.

وی افزود: صهیونیست ها فعلاً باید در برابر دیوان کیفری بین المللی به خاطر جنایات جنگی در غزه و کرانه باختری رود اردن پاسخگو باشند. دست و پا زدن پمپئو وزیر خارجه آمریکا فایده ای ندارد.

دکتر بادامچیان درمورد واکنش حزب مؤتلفه اسلامی نسبت به برکناری وزیر صمت اظهار داشت: برکناری وزیر صمت به اختلافات درون دولت بر می گردد و ربطی به اعتراض مردم نسبت به بی تدبیری دولت در اقتصاد از جمله بازار خودرو ندارد.

وی افزود: بی تدبیری دولت در بازار خودرو به ضرر سلامت بازار خودرو و در نتیجه موجب سوء استفاده فرصت طلبان و آسیب به اقتصاد و نارضایتی مردم شد.

وی تأکید کرد: دولت نباید تماشاچی باشد. گرانی ها به مردم فشار می آورد. اکنون که بخشی از نقدینگی به سمت بورس می رود، دولت باید به مردم اطمینان دهد، مطمئن ترین راه برای حفظ ارزش پولشان سرمایه گذاری در بورس است.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه با اشاره به پایان کار مجلس دهم گفت: چهارشنبه این هفته مجلس دهم آخرین نشست خود را خواهد داشت. نمایندگان جدید باید یک ارزیابی از کارنامه عملکرد خود داشته باشند. نمایندگان جدید باید آنها را در این ارزیابی کمک کنند.

وی افزود: یکی از اشکالات مردم به نمایندگانی که از مجلس یازدهم بازماندند این بود که آنها از پاسخ به دغدغه ها و مطالبات مردم عقب بودند. لذا نمایندگان محترم مجلس یازدهم به این نکته باید توجه داشته باشند و باری از دوش مردم بردارند.

دکتر بادامچیان در ادامه افزود: نوع تعامل دولت و مجلس منطقی نبود. دولت و مجلس باید در پاسخ به مطالبات مردم هم افزایی داشته باشند تا از میان این تعامل، کارآمدی بوجود آید. این ضعفی بودکه نمی توان آن را نادیده گرفت.

دکتر بادامچیان در پایان با اظهار تأسف از سانحه ناوچه کنارک، شهادت 19 نفر از عزیزان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی را به امام عصر عج و فرمانده کل قوا و خانواده های معظم آنها تبریک و تسلیت گفت.

۱۳۹۹/۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...