نسخه چاپی

سایر تیم ها به فكر مسائل حاشیه ای برای جلوگیری از قهرمانی پرسپولیس نباشند

عکس خبري -ساير تيم ها به فکر مسائل حاشيه اي براي جلوگيري از قهرماني پرسپوليس نباشند

مربی پیشین پرسپولیس با اشاره به شروع دوباره لیگ برتر فوتبال ایران گفت: قطعا تیمی لایق تر از پرسپولیس برای قهرمانی وجود ندارد.


به گزارش نما، ناصر ابراهیمی درباره تصمیم ستاد مقابله با کرونا در ورزش برای شروع دوباره رقابت های فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران گفت: وقتی جامعه قبول می کند که باید زندگی با این ویروس شوم را یاد بگیرد، دیگر نمی توان ورزش را از آن استثناء کرد.

اخبار ورزشی- کارشناس فوتبال ایران ادامه داد: ادامه برگزاری بازی های لیگ برتر باعث ایجاد عدالت در نتیجه باشگاه ها می شود، چون دیگر تیمی خودش را مستحق قهرمانی ندانسته و می تواند در مسیر تصاحب جام قدم بردارد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره مخالفت برخی باشگاه ها برای از سرگیری مسابقات تأکید کرد: قطعاً چیزی مهمتر از سلامتی در کشور وجود ندارد. ورزش هم برای افزایش روحیه و شادابی جامعه ضروری است اما دلیلی ندارد آقایان که حالا در پروژه های مدیریتی خود شکست خورده اند، همه چیز را گردن کرونا انداخته و انتظار لغو بازی ها را داشته باشند. وقتی پرسپولیس با ۱۰ امتیاز اختلاف نسبت به جایگاه دوم در صدر جدول است، قطعاً بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد و نباید سایر تیم ها به فکر مسائل حاشیه ای برای جلوگیری از قهرمانی این تیم باشند.

ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: ابهت پرسپولیس به گرفتن یک جام نیست. آنها که از تاریخ فوتبال ایران باخبر هستند، می دانند پرسپولیس چه روزهایی را پشت سر گذاشته که حالا می تواند خودش را به عنوان یک باشگاه پرهوادار معرفی کند.

۱۳۹۹/۲/۳۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...