نسخه چاپی

علت ترافیك صبح امروز تهران

عکس خبري -علت ترافيک صبح امروز تهران

عطایی در پاسخ به این سوال كه آیا ناشی از آب ماندگی معابر و شریان‌های اصلی پایتخت است ،گفت: شهروندان به این نكته توجه داشته باشند كه با شروع بارش‌ها بسیاری از افراد به استفاده از خودرو شخصی تمایل پیدا می‌كنند كه همین امر باعث ایجاد ترافیك در معابر اصلی شهر می‌شود.

به گزارش نما، اصغر عطایی مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران در تشریح آخرین وضعیت آبگرفتگی معابر پایتخت پس از بارش شدید و ادامه دار باران گفت: بارش باران که از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه شب گذشته (سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه) آغاز شد تنها در مدت زمان ۱۸ دقیقه شاهد بارش ۲۵ میلیمتری باران بودیم که اگر آمادگی لازم از سوی شهرداری تهران و نیرو‌های خدمات شهری نبود به طور حتم با سیل مواجه می‌شدیم.

اخبار اجتماعی- مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران افزود: با ادامه بارش‌های مستمر تا صبح امروز در حال حاضر وضعیت معابر از لحاظ آبگرفتگی و آب‌ماندگی عادی است و تا این لحظه گزارشی مبنی بر آبگرفتگی معابر به دست ما نرسیده است.

عطایی در پاسخ به این سوال که آیا ناشی از آب ماندگی معابر و شریان‌های اصلی پایتخت است ،گفت: شهروندان به این نکته توجه داشته باشند که با شروع بارش‌ها بسیاری از افراد به استفاده از خودرو شخصی تمایل پیدا می‌کنند که همین امر باعث ایجاد ترافیک در معابر اصلی شهر می‌شود.

او ادامه داد: یکی دیگر از علت بروز ترافیک این است که با شروع بارش‌ها و کاهش میدان دید سرعت تردد خودرو‌ها در معابر کم می‌شود و همین امر باعث کندی ترافیک می‌شود.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به این نکته که در حال حاضر از سطح شهر بازدید میدانی دارم گفت: در محدوده میدان حر هستم و در این منطقه نیز با ترافیک مواجه هستیم و به هیچ عنوان آبگرفتگی و آب ماندگی در معبر وجود ندارد.

۱۳۹۹/۲/۳۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...