نسخه چاپی

اقتصادبورس هشدار پلیس فتا به تازه واردان بورسی/ فعالیت در بورس فقط از طریق شركت‌های سرمایه‌گذاری معتبر

عکس خبري -اقتصادبورس هشدار پليس فتا به تازه واردان بورسي/ فعاليت در بورس فقط از طريق شرکت‌هاي سرمايه‌گذاري معتبر

رئیس مركز پیشگیری پلیس فتا نسبت به كلاهبرداری برخی از كانال‌ها و صفحات اینترنتی تحت پوشش سرمایه گذاری در بورس به شهروندان هشدار داد.

به گزارش نما ،رهنگ رجبی رئیس مرکز پیشگیری پلیس فتا اظهار کرد: در روز‌های اخیر شاهد حجم زیاد معاملات بورسی هستیم.

او با بیان اینکه در حال حاضر مردم رغبت زیادی برای سرمایه گذاری در بورس دارند، گفت: زمانی که فضایی در کشور جذاب می‌شود، مجرمان و کلاهبرداران در این حوزه فعال می‌شوند و سعی می‌کنند از فضای به وجود آمده برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنند.

او با بیان اینکه در حال حاضر شاهد افزایش فعالیت کانال‌ها و صفحه‌هایی تحت عنوان فروش سیگنال و یا سرمایه گذاری در بورس هستیم، افزود: این صفحات سعی می‌کنند اعتماد مردم را جلب کنند و سرمایه‌های مردم را بگیرند یا با هدایت سرمایه‌های آن‌ها توسط خودشان، شهروندان را به سمت خرید سهام‌های خاص سوق دهند.

سرهنگ رجبی ادامه داد: در این شرایط این هدایت‌های ویژه موجب تأثیرگذاری در بازار بورس و یا باعث سرقت اطلاعات کاربران و کلاهبرداری از آن‌ها می‌شود، البته در مدل‌های پیچیده‌تری شهروندان به سمت خرید سهام‌های خاص هدایت می‌شوند.

او افزود: شیوه درست ورود به بورس این است که مردم قواعد بازار بورس را بدانند و از طریق شرکت‌های سرمایه‌گذاری معتبر این کار را انجام دهند.

رئیس مرکز پیشگیری پلیس فتا با بیان اینکه مردم برای وارد شدن به بازار بورس باید شناخت اقتصادی داشته باشند، گفت: بسیاری از کانال‌ها و صفحات موجود قابل اعتماد نیستند و همچنین در این زمینه صفحه تلگرامی و اینستاگرامی معتبر و دارای مجوز وجود ندارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

۱۳۹۹/۲/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...