نسخه چاپی

كورتوا: به دنبال قهرمانی در لالیگا هستیم

عکس خبري -کورتوا: به دنبال قهرماني در لاليگا هستيم

دروازه‌بان تیم فوتبال رئال مادرید می‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش در وضعیت خیلی خوبی هستند و آماده رقابت برای فتح لالیگای اسپانیا.


به گزارش نما،‌ با از سرگیری تمرینات گروهی (در گروه‌های 10 نفره) تیم‌های لالیگایی، این تیم‌ها خود را آماده بازگشت به زمین مسابقه و برگزاری بازی‌های باقیمانده فصل جاری این رقابت‌ها می‌کنند، این در حالی است که خاویر تباس، رئیس سازمان لیگ اسپانیا اخیراً اعلام کرد تاریخ پیشنهادی از سرگیری لالیگا، 12 ژوئن (23 خرداد) است. برگزاری رقابت‌های لالیگای اسپانیا از ماه مارس (اواخر اسفند ماه) در پی شروع ویروس کرونا در این کشور به حالت تعلیق درآمده است.


تیبو کورتوا که او و هم‌تیمی‌هایش در حال حاضر با دو امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونای صدرنشین، در رده دوم جدول رده‌بندی لالیگا قرار دارند، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «رئال مادرید تی‌وی»، گفت: همه به دنبال شروع مجدد لالیگا و ادامه نبرد برای قهرمانی در این رقابت‌ها هستیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: پس از دو ماه دوری، بی‌صبرانه منتظر بازگشت به تمرینات و در کنار هم بودن بودیم و با وجود اینکه شرایط حالا کمی متفاوت است، همیشه بازگشت به والدبباس (محل تمرین رئالی‌ها) برای تمرین کردن، حس خوبی دارد.

دروازه‌بان بلژیکی کهکشانی‌ها ادامه داد: تمرین در خانه متفاوت است، اما فکر می‌کنم همه ما این کار را به خوبی انجام دادیم. همه ما کارهایی که مربی از ما خواسته بود را انجام دادیم تا آمادگی خودمان را حفظ کنیم و حالا همه در وضعیت خیلی خوبی هستیم.

کورتوا تصریح کرد: ما دروازه‌بان‌ها خوش‌شانس بودیم، چون این اجازه به ما داده شد که از هفته گذشته با مربی دروازه‌بان‌ها تمرین کنیم. این هفته به ما اجازه داده شد تا در گروه‌های کوچک‌تر تمرین کنیم که باعث شد بازیکنان به سمت دروازه ما شوتزنی کنند که حس تمرین واقعی را به ما داد.

کورتوای 28 ساله که در سال 2018 از چلسی به رئال مادرید ملحق شد، تاکنون موفق نشده قهرمانی در لالیگا را تجربه کند، اما با این تیم یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها را به دست آورده است.
منبع: تسنیم

۱۳۹۹/۲/۳۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...