نسخه چاپی

تولید گوشی‌ هوشمند ایرانی

مدیرعامل یك شركت تولیدكننده گوشیهای موبایل ایرانی از عرضه 4 مدل گوشی ارزان قیمت و یك مدل گوشی هوشمند ایرانی خبر داد و گفت: در نظر داریم زبان‌های محلی ایرانی را به گوشی‌هایمان بیافزاییم تا بتوان با هر زبان و گویشی از گوشی‌های وطنی استفاده كرد.

به گزارش نما به نقل از مهر، رضا مریداوی با اشاره به تولید و عرضه 4 مدل گوشی ارزان قیمت زیر 100 هزار تومان در کشور، اظهار داشت: عرضه این گوشی ها نیمه آذرماه خواهد بود و با این وجود قصد داریم تا پایان سال تعداد گوشی‌های تولیدیمان را به 18 مدل برسانیم.

مدیرعامل شرکت دیمو که پیش از این نیز نسبت به تولید تبلت های ایرانی، اقدام کرده بود، ادامه داد: چهار مدل گوشی این برند با نام‌های مارون، توس، لبخند و آریا به بازار عرضه می‌شود که همه گوشی‌های ساده این برند با قیمت زیر 100هزار تومان در اختیار کاربران قرار می‌‌گیرد.

وی زمان عرضه این گوشی‌ها را نیمه آذرماه اعلام کرد و گفت: گوشی هوشمند این برند نیز با قیمت 350 هزار تومان به بازار عرضه خواهد شد.

مریداوی در مورد خدمات پس از فروش این محصولات نیز گفت: تا یک ماه همه گوشی‌های ساده و هوشمند این شرکت مشمول تعویض می‌شود و با 11 ماه گارانتی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به برنامه های این شرکت برای افزایش تعداد مدلهای گوشی‌های ایرانی تصریح کرد: تعداد گوشی‌های هوشمند دیمو به چهار مدل خواهد رسید که همه مبتنی بر سیستم عامل آندروییدند و مابقی گوشی‌ها با قیمت ارزان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

مدیرعامل دیمو گفت: چهار مدل از گوشی‌های ساده این برند تک‌ سیم‌ کارته‌اند و مابقی همه از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کنند.

مریداوی با اشاره به اینکه هم‌اکنون رقابت شدیدی میان برندهای خارجی در ایران وجود دارد، گفت: رقابت باعث کیفیت بهتر می‌شود و برآنیم تا عنوان یکی از برندهای تراز اول و برتر را در ایران از آن خود کنیم و بتوانیم تمام نیازهای یک کاربر ایرانی را از یک گوشی خارجی برآورده کنیم.

وی ادامه داد: برای اولین بار زبان کردی را به سری گوشی‌های هوشمندمان اضافه کرده ایم که این گوشی ها و در مناطق غرب کشور مثل سنندج و کردستان و حتی عراق با استقبال فوق‌العاده‌ای روبه‌رو شده است.

وی اظهار داشت: در این راستا قصد داریم سایر زبان‌های محلی ایرانی را به گوشی‌هایمان بیافزاییم تا هر فردی با هر زبان و گویشی بتواند از گوشی های وطنی استفاده کند.

۱۳۹۱/۸/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...