نسخه چاپی

غلام‌محمد طاهری در گفتگو با نما:

ریاست میرسلیم؛ از عوامل شتا‌ب‌دهنده در گام دوم انقلاب اسلامی است

عکس خبري -رياست ميرسليم؛ از عوامل شتا‌ب‌دهنده در گام دوم انقلاب اسلامي است

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در استان سیستان و بلوچستان گفت: رئیس مجلس باید مدیر، طراح، عامل و پیش‌برنده الزامات گام دوم انقلاب در قوه مقننه باشد.

غلام‌محمد طاهری دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در استان سیستان و بلوچستان در خصوص ریاست مجلس به خبرنگار ما گنفت: مدیریت مجلس از مدیریت دولت سخت‌تر است، زیرا وزرا منصوب رئیس‌جمهور هستند، ولی نمایندگان منصوب رئیس مجلس نیستند که بخواهند بنا به سلیقه مجلس رأی بدهند یا موضع بگیرند.
وی تصریح کرد: رئیس مجلس باید مدیر، طراح، عامل و پیش‌برنده الزامات گام دوم انقلاب در قوه مقننه باشد.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در استان سیستان و بلوچستان تأکید کرد: رئیس مجلس باید پاکدست باشد و شبهه‌ای در سوء استفاده مالی خود و اطرافیانش وجود نداشته نباشد و از نظر معنوی اسیر قدرت، منزلت، مقام و جایگاه نشود. خصوصاً اطرافیان وی پاک، سالم، انقلابی و وفادار به انقلاب و ارزش‌های انقلاب باشند و از جایگاه و موقعیتی که دارند سوء استفاده نکنند.
طاهری به برخورداری رئیس مجلس از شیخوخیت لازم تأکید کرد و گفت: این خصیصه باید ایجابی باشد و القایی نباشد.
وی مطرح کرد: رئیس مجلس باید در جلوه‌های تعهد انقلابی و جهادی و دینی در امور کلان نظام مصادیق قابل ارائه داشته باشد.
این دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: ریاست مجلس باید فرصت‌ها، تهدیدها و چالش‌های نظام و بین‌المللی را خوب بشناسد و بتواند اشراف راهبردی خود را اثبات کند و توان استفاده از همه ظرفیت‌های نظام، مجلس و نمایندگان را داشته باشد.
وی اظهار کرد: رئیس مجلس باید در موضوع شفافیت و التزام عملی به مواضع و رهنمودهای مقام معظم رهبری مسبوق به سابقه و شهره باشد.
طاهری تصریح کرد: ریاست مجلس با تمام توان و قدرت در خدمت مجلس باشد و به فکر مسئولیت دیگری در آینده نباشد.
وی در پایان جمع‌بندی کرد: میرسلیم این ویژگی‌ها را دارد. ضمن اینکه ایشان از ابتدای انقلاب تاکنون در سمت‌های مختلف حضور داشته‌ است و شناخت جامع و کاملی از امور اجرایی کشور و قوه مقننه دارد.





۱۳۹۹/۳/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...