نسخه چاپی

تست كرونای ۳ بازیكن واتفورد مثبت شد

عکس خبري -تست کروناي ? بازيکن واتفورد مثبت شد

باشگاه لیگ برتری واتفورد تایید كرد كه در روزهای اخیر جواب تست كرونای سه نفر از وابستگان این باشگاه مثبت اعلام شده است.

به گزارش نما، باشگاه انگلیسی واتفورد که در لیگ برتر جزیره حضور دارد تایید کرد که در دو روز گذشته جواب تست کرونای سه نفر از وابستگان این باشگاه، یک بازیکن و دو کارمند، مثبت اعلام شده است.

این در حالی است که لیگ برتر دیروز اعلام کرد از ۷۴۸ تست کرونایی که در روزهای یکشنبه و دوشنبه از باشگاه‌های لیگ برتری گرفته شده جواب شش تست مثبت بوده. باشگاه واتفورد می‌گوید از این شش جواب مثبت، سه مورد متعلق به این باشگاه بوده. لیگ برتر گفته بود که این شش مورد مثبت متعلق به سه باشگاه بوده.

باشگاه واتفورد با انتشار اطلاعیه‌ای در این باره گفت:" باشگاه واتفورد تایید می‌کند که در ۴۸ ساعت گذشته بعد از انجام تستهای کووید۱۹ در مجموعه تمرینی ما، جواب تستهای سه نفر مثبت اعلام شده است. از این سه نفر یک نفر از بازیکنان ما و دو نفر از کارمندان باشگاه هستند. هر سه نفر خواسته‌اند که هویت‌شان فاش نشود و در نتیجه باشگاه از اعلام نام‌شان خودداری می‌کند".

در ادامه بیانیه باشگاه واتفورد چنین آمده:" هر سه نفر در حال حاضر قرنطینه شده‌اند و به مدت هفت روز در قرنطینه خواهند ماند. این قرنطینه بر اساس دستورالعمل اعلامی از سوی لیگ برتر بوده و بعد از یک هفته از آنها دوباره آزمایش گرفته خواهد شد".
منبع: ورزش سه

۱۳۹۹/۲/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...