نسخه چاپی

بیانیه حزب مؤتلفه اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس

حزب مؤتلفه اسلامی با محكوم كردن استمرار جنایات رژیم صهیونیستی و با تأكید بر حق حاكمیت ملت فلسطین بر این سرزمین، بیانات ولی امر مسلمین امام خامنه ای مدظله در روز قدس امسال را فصل الخطاب دانسته و از مسلمانان و آزادگان در سراسر جهان می خواهد با لبیك به ندای معظم له، زمینه های نابودی اسرائیل غاصب را فراهم نمایند.

حزب موتلفه اسلامی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.
متن کامل بیانیه به این شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم


روز جهانی قدس روز اقتدار و سربلندی جهان اسلام است. امروز فلسطین نه تنها آرمان ملت های مسلمان، بلکه آرمان آزادیخواهان جهان است. استکبار جهانی گمان می کرد با طرح یک معامله وقیحانه و غیرقانونی می تواند مسئله مهم فلسطین را از اولویت اول جهان اسلام حذف نماید. امام ایستادگی ملت مبارز فلسطین و حمایت قاطعانه مسلمانان جهان، این توطئه شوم دشمن را خنثی کرد.
رژیم غاصب صهیونیستی 72 سال پیش با این امید فلسطین را اشغال کرد که آن را به سرزمین موعود خویش تبدیل نماید. اسرائیلی که سال های نه چندان دور خود را فاتح قاطع و قدرت بلامنازع منطقه می دانستند، امروز در نبردهای خیابانی شهرهای سرزمین اشغالی، در برابر جوانان غیور فلسطینی و جبهه مقاومت، توان مقابله را ندارند.
صهیونیست های جنایتکار که روزی سودای حکومت از نیل تا فرات را در سر داشتند، امروز در شهرهایی که اشغال کرده اند نیز امنیت ندارند و دیگر از آن هیمنه و یکه تازی خبری نیست.
بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان «روز قدس»، این امر مهم فراموش شده را به مسئله اول جهان اسلام و اولویت موضوعات سیاسی بین المللی تبدیل کردند و مقام معظم رهبری نیز با اعلام اینکه « رژیم غاصب اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید»، از اضمحلال و فرو ریختن پایه های رژیم جعلی صهیونیستی اسرائیل، پرده برداری کردند.
امروز جبهه اسلام و کفر و حق و باطل برای جهانیان از گذشته روشن تر گردیده است. رژیم صهیونیستی بدون واهمه، انواع جنایات از کشتار مردم بی دفاع با حملات نظامی، تا قتل زنان و کودکان و آدم ربایی، تا ترور فرماندهان مقاومت و تجاوز آشکار به تمامیت ارضی کشورهای منطقه را با حمایت همه جانبه آمریکا و برخی دولتمردان اروپایی و چراغ سبز برخی سردمداران حاشیه خلیج فارس مرتکب می شود. اما با عنایات و تفضلات الهی و به برکت مجاهدت های رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی و خون پاک شهدای والامقام و فرماندهان دلیری چون سپهبد شهید سردار سلیمانی، ابومهدی مهندس، فتحی شقاقی، شیخ احمدیاسین، عماد مغنیه، بدرالدین و دیگر دلیرمردان، تاکنون علاوه بر شکست های سنگین، از درون نیز دچار اختلاف و اضمحلال گردیده است.
« داعش » بهانه و توطئه ای بود از سوی استکبار جهانی، تا مسلمانان را به جای مقابله با اسرائیل، در برابر یکدیگر قرار دهند. اما بحمدالله با دست قدرتمند رزمندگان اسلام به فرماندهی سردار قهرمان حاج قاسم سلیمانی، این فرزند ناپاک آمریکا و اسرائیل در منطقه نابود شد و امروز، جبهه مقاومت اسلامی مقتدرتر از همیشه، با وحدت رزمندگان شیعه و سنی و با تمام توان در برابر رژیم غاصب صهیونیستی قرار دارند و به فضل الهی در آینده ای نه چندان دور، قدس شریف این قلب تپنده عالم اسلام را از چنگال خونین و جنایتکار اسرائیل نجات خواهند داد.
حزب مؤتلفه اسلامی با محکوم کردن استمرار جنایات رژیم صهیونیستی و با تأکید بر حق حاکمیت ملت فلسطین بر این سرزمین، بیانات ولی امر مسلمین امام خامنه ای مدظله در روز قدس امسال را فصل الخطاب دانسته و از مسلمانان و آزادگان در سراسر جهان می خواهد با لبیک به ندای معظم له، زمینه های نابودی اسرائیل غاصب را فراهم نمایند.

حزب مؤتلفه اسلامی
رمضان المبارک 1441ـ خرداد 1399

۱۳۹۹/۳/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...