نسخه چاپی

اسرائیل از ساكنان غزه خواست شهر را ترك كنند

شبكه تلویزیونی فرانس 24 لحظاتی پیش در خبری فوری اعلام كرد: اسرائیل با پخش اعلامیه هایی از ساكنان غزه خواست این شهر را ترك كنند.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، پخش این اعلامیه ها در حالی است که محمد مرسی رییس جمهوری مصر امروز وعده داده بود حملات ارتش رژیم صهیونیستی به غزه تا ساعاتی دیگر پایان یابد.

فرانس 24 ساعتی پیش در خبر دیگری اعلام کرده بود که یک مسؤول ارشد ارتش اسرائیل از توقف فوری حملات ارتش به غزه تا ساعات آینده خبر داده است.

در همین حال، یک مقام بلندپایه نظامی رژیم صهیونیستی که خواست نامش فاش نشود، روز سه شنبه در گفت وگو با خبرگزاری فرانسه اعلام کرده بود که مسؤولان امنیتی دولت رژیم صهیونیستی در جلسه نیمه شب گذشته خود تصمیم گرفتند بطور موقت انجام عملیات زمینی علیه نوار غزه را به تأخیر اندازند و بدین ترتیب به تلاشهای صورت گرفته از سوی مصر برای برقراری آتش بس فرصت دهند.

علت این چرخش 180 درجه ای صهیونیستها هنوز مخابره نشده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه قرار است امشب بان کی مون دبیرکل سازمان ملل متحد با شیمون پرز رییس جمهوری رژیم صهیونیستی و از سوی دیگر وزیر خارجه آلمان با محمود عباس و نتانیاهو دیدار و گفت وگو کنند.

همچنین نبیل العربی دبیرکل اتحادیه عرب روز جاری در رأس هیأتی از وزیران خارجه عرب از جمله وزیر امور خارجه مصر و نیز وزیر امور خارجه ترکیه رهسپار غزه شد.

۱۳۹۱/۸/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...