نسخه چاپی

افتتاح سامانه ثبت‌نام نوسازی ناوگان حمل و نقل كالا

عکس خبري - افتتاح سامانه ثبت‌نام نوسازي ناوگان حمل و نقل کالا

سامانه ثبت‌نام متقاضیان نوسازی ناوگان حمل و نقل كالا صبح امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افتتاح شد.

به گزارش نما ،صبح امروز و با حضور وزیر راه و شهرسازی سامانه ثبت‌نام متقاضیان نوسازی ناوگان حمل و نقل کالا رونمایی شد.

در این مراسم معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار داشت: زمانی که وارد این سامانه می‌شویم مراحل وارد کردن اطلاعات کامیون ۶ مرحله است.

وی توضیح داد: متقاضی واردات باید ثبت‌نام را انجام دهد و ۴ گروه می‌توانند برای واردات کامیون‌های با عمر بالای ۳ سال اقدام کنند که این ۴ گروه شامل سازنده‌های داخل، شرکت‌های توانمند حمل و نقل، شرکت‌های واردکننده دارای مجوز از وزارت صمت و افراد حقیقی و حقوقی هستند.

فرامرز مداح توضیح داد: کسانی که خود مالک ناوگان هستند و تا پیش از این ناوگان فرسوده دارای پیمایش داشتند، حدود ۵۳ هزار نفر هستند که از طریق VIN خودرو امکان ثبت‌نام دارند.

وی تأکید کرد: در این مدل استعلام‌های مختلف بابت صحت اطلاعات داده شده انجام می‌شود، موبایل باید حتماً با کدملی فرد متقاضی همخوانی داشته باشد و به نام متقاضی باشد.

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای توضیح داد: مرحله بعد ثبت سفارش است که ما برند خودرو، سن و استاندارد‌ها را کنترل می‌کنیم و سپس واردات آغاز می‌شود.

مداح افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت این موارد را به صورت اتومات کنترل می‌کند سپس مرحله شماره‌گذاری انجام می‌شود و سپس فهرست این کامیون‌ها به سازمان راهداری اعلام می‌شود تا کارت هوشمند دریافت کنند.

وی اضافه کرد: در این مدل نوسازی ناوگان فرد با وزارت صمت و سامانه تجارت، گمرک جمهوری اسلامی ایران و سامانه گمرک و سامانه مرتبط با سازمان راهداری مرتبط است.
دانشجو

۱۳۹۹/۳/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...