نسخه چاپی

عقیق، پاتوق اینترنتی هیئتی‌ها

نخستین پایگاه اطلاع رسانی محافل مذهبی با نشانی اینترنتی aghigh.ir در روزهای آغازین ماه محرم راه اندازی شد.

این سایت که به شکل اختصاصی به موضوع «هیئت» می پردازد، در دو بخش کلی «منبر» و «مداحی» اخبار، خلاصه سخنرانی ها، فایل های صوتی و گزارش تصویری مجالس مذهبی را به همراه مطالبی درباره اهل بیت عصمت و طهارت به صورت متمرکز منتشر می کند. عقیق در بخش «بشنوید» خود فایل های صوتی قدیمی و جدید را با حجم کم و قابلیت دانلود منتشر و در بخش «ببینید» عکس های اختصاصی از مداحان شهیر و فیلم های کوتاه از هیئت ها را ارائه می کند. در بخش «بروید» نیز مخاطب می تواند نشانی، ساعت برگزاری ، نام مداح و سخنران و اطلاعات تکمیلی مجالسی که در طول سال به صورت هفتگی برگزار می شود را ببیند و طبق آن برای هیئت رفتن برنامه ریزی کند.

یکی از بخش های جذاب این سایت، راهنمای پیدا کردن هیئت روی نقشه است. در قالب این نقشه، مخاطب می تواند نشانی دقیق هیئت مورد نظر خود را روی نقشه تهران پیدا کند.

این سایت آمادگی دارد تا اخبار، فایل های صوتی و تصاویر تمام هیئت های کشور را منتشر کند. به همین دلیل بخشی برای ثبت هیئت های کوچک و بزرگ قرار داده شده تا تمام مجالسی که سایت اینترنتی ندارند، بتوانند از این طریق اطلاع رسانی کنند.

از سوی دیگر افرادی که علاقه دارند که در این حوزه فعالیت کنند، می توانند در بخش «خبرنگار هیئت» این سایت ثبت نام کنند تا مقدمه همکاری شان با عقیق فراهم شود.

نخستین پایگاه اطلاع رسانی محافل مذهبی این روزها به صورت ویژه اخبار مجالس عزای سیدالشهدا در ماه محرم را پوشش می دهد.

۱۳۹۱/۸/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...