نسخه چاپی

«آچمز» سازمان لیگ با موضع‌گیری جدید وزارت بهداشت

عکس خبري -«آچمز» سازمان ليگ با موضع‌گيري جديد وزارت بهداشت

معاون وزارت بهداشت از عدم برگزاری مسابقات فوتبال، به‌جز دو سطح حرفه‌ای صحبت كرده و این اظهارنظر بر سرنوشت تیم‌های رده‌های پایین‌تر، گره انداخته است.

به گزارش نما، در حالی که مدیران سازمان لیگ فوتبال پیش‌تر از برگزاری مسابقات در همه رده‌ها صحبت کرده بودند، اظهار نظر یکی از مدیران وزارت بهداشت، وضعیت برگزاری رقابت‌های لیگ‌های دسته‌های دوم و سوم را پیچیده کرد.

«برگزاری مسابقات فوتبال فقط محدود به لیگ برتر و دسته اول خواهد بود و تمرین و مسابقه سایر لیگ‌ها منتفی است.» این اظهارات محسن فرهادی، معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت بود که لیگ‌های سطح پایین‌تر از لیگ دسته اول را به کما بُرد. با وجود اینکه سازمان لیگ پیش‌تر، 11 خرداد را زمان شروع و 5 تیر را روز آغاز بازی‌های این دو لیگ اعلام کرده بود.


مسابقات سطح‌های مختلف از طریق تیم‌های صعودکننده و سقوط‌کننده با هم در ارتباط هستند و عدم برگزاری یک لیگ روی لیگ‌های پایین‌تر و بالاتر هم موثر خواهد بود. در صورتی که لیگ دسته اول فوتبال برگزار شود و سه تیم انتهای جدول این رقابت‌ها به لیگ دسته دوم سقوط کنند، این تیم‌ها باید توسط سه تیم صعودکننده از لیگ دسته دوم جایگزین شوند. به همین خاطر در صورت برگزاری لیگ یک و عدم ادامه یافتن لیگ دسته دوم، سرنوشت مسابقات مبهم و لیگ دسته اول هم بلاتکلیف خواهد بود.

مسئولان سازمان لیگ انتظار چنین موضع‌گیری توسط وزارت بهداشت که یکی از مراجع اصلی تصمیم‌گیری کشور در شرایط فراگیری کروناست، نداشتند و به نوعی «آچمز» شده‌اند، چرا که پیش از این صحبت از برگزاری تمامی لیگ‌های فوتبال بود. در صورتی که لیگ برتر و دسته اول انجام شود اما مسابقات دسته دوم و سوم برگزار نشود، شاهد مشکلات زیاد و نابسامانی و هرج و مرج فراوانی خواهیم بود.
منبع: تسنیم

۱۳۹۹/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...