نسخه چاپی

نقدي در صحن مجلس مطرح كرد:

استقبال تشكیل كمیته بسیج در مجلس

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ضمن تشكر از تشكیل كمیته بسیج در كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: اگر امروز برخلاف آمریكا، ایران به قدرتی امنیتی در جهان تبدیل شده كه با یك اراده تروریست ها را دستگیر می كند این قدرت از مقاومت كشور به دست آمده است كه ناشی از خون هزاران شهید ترور است.

به گزارش نما به نقل از مهر، سردار نقدی در نشست غیرعلنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی، با گرامیداشت هفته بسیج و تسلیت به مناسبت ایام شهادت امام حسین(ع) و با تشکر از تشکیل کمیته بسیج در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: اگر امروز برخلاف آمریکا، ایران به قدرتی امنیتی در جهان تبدیل شده که با یک اراده تروریست ها را دستگیر می کند این قدرت از مقاومت کشور به دست آمده است که ناشی از خون هزاران شهید ترور است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه قدرت هوا فضای ایران از ایستادگی کشور به دست آمده است افزود: تمام مؤلفه های توانمندی ایران به ویژه در عرصه نظامی از دل تهدید به دست آمده است.

وی با اشاره به تحریم های ضد ایرانی کشورهای غربی تصریح کرد: به این تحریم ها باید به دید بسیجی نگاه کنیم چرا که با این اقدام از دل تحریم ها قدرتی خدشه ناپذیر در زمینه اقتصادی کشور ایجاد می کنیم.

نقدی با بیان اینکه بسیج در سال ۵۸ به فرمان امام خمینی(ره) بنا نهاده شد و به درختی تنومند تبدیل شده، تأکید کرد: حضور بسیج در تمام کشور و برگزاری اردوهای راهیان نور با یک میلیون دانش آموز، نشر کتاب، انتشار فیلم امروز باعث این مدعاست که حضور بسیج از دل تهاجم فرهنگی، نیروی تربیتی قوی را به وجود آورد.

وی با بیان اینکه بسیج ظرفیت بی نظیری در عرصه فرهنگی کشور ایجاد کرده است، یادآور شد: آخرین دستاورد بسیج در عرصه سازندگی با ساخت ۷ هزار واحد دامی و ۷۷۰ خانه مسکونی برای زلزله زندگان منطقه آذربایجان در مدت ۷۵ روز بود.

امروز هر کشوری ظرفیت بسیج را داشت دنیا را فتح می کرد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در طول ۳ سال گذشته به اندازه ۳۰ سال گذشته، صاحب پایگاه های بسیج مردمی شده ایم، توضیح داد: در طول چند سال اخیر ۴۷۰ سالن ورزشی با هزینه هر واحد ۵۰ میلیون تومان و کمک های مردمی ساخته شد که امیدواریم تا پایان سال به ۱۰۰۰ واحد برسد.

وی در ادامه تصریح کرد: امروز ظرفیت عظیمی به نام بسیج در اختیار کشور قرار دارد که اگر هر کشوری ظرفیت بسیج را داشت، جهان را فتح می کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیج امروز به شبکه عظیم مردمی تبدیل شده است گفت: در عرصه پزشکی، صنعتی، مهندسی، صنایع دفاعی، صنعت هسته ای حضور بسیج بیش از پیش لمس می شود و امیدواریم که در آینده از این ظرفیت بزرگ به شکل بهتری استفاده شود.

۱۳۹۱/۹/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...