نسخه چاپی

اطرافیان برخی مسئولان؛ پشت پرده اختلافات

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به هشدار رهبر انقلاب به سران و مسئولان قوا برای پرهیز از اختلافات، گفت: گاهی اوقات افراد پشت صحنه، بالادستی‌های خود را تحریك می‌كنند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام سیر هشدارهای رهبر انقلاب به مسئولان برای پرهیز از دامن‌زدن به اختلافات را یک سیر "طولانی" خواند و یادآورد شد: حتی تعبیری مشابه اینکه اگر کسی به اختلافات بیجا و بیهوده دامن بزند، خائن است را قبلاً هم به نوعی فرموده بودند.

وی مخاطب این هشدار رهبری را نه تنها سران و رؤسای قوا بلکه همه دست‌اندرکاران دانست و با بیان اینکه "گاهی اوقات افراد پشت صحنه، بالادستی‌های خود را تحریک می‌کنند"، افزود: ‌دلیل این توصیه که "اطرافیانتان را سالم انتخاب کنید"، برای همین است که آنها برای شما صورت مسئله می‌سازند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به توصیه‌های امام خمینی مبنی بر لزوم مراقبت بزرگان درباره اعضای دفترهای خود اشاره کرد و ادامه داد: وقتی یک آدم ناباب و ناسالم در این دفترها حضور داشته باشد، معلوم است که تحریک به سوء می‌کند.

صفارهرندی با بیان اینکه رهبر انقلاب با هشدار خود راه هرگونه فرار و بهانه را برای مسئولان بستند، اضافه کرد: تعبیر رهبر انقلاب مبنی بر اینکه "از امروز تا روز انتخابات هر کس احساسات مردم را در جهت ایجاد اختلاف بکار بگیرد، قطعا به کشور خیانت کرده است"، نشان می‌دهد این دوره، دوره حساسی است و مسئولان از این به بعد رصد می‌شوند و مردم با این کلام معیار آنها را تحت نظر دارند.

وی به نامه‌ سران قوا در پاسخ به هشدار رهبر انقلاب هم اشاره کرد و گفت: واکنش سران نظام هم که خود را مخاطب این پیام می‌دیدند، به جا و خوب بود البته هر کس از ادبیات خاص خودش استفاده کرد ولی نفس این کار نشان می‌دهد که این پیام درست صادر شده و به جا بود و ضمیر هم مرجع خودش را پیدا کرد.

۱۳۹۱/۹/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...