نسخه چاپی

شكایت دوباره محمود عباس از لیبرمن

رئیس تشكیلات خودگردان فلسطین اعلام كرد كه قصد دارد علیه وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به خاطر تهدیدهایی كه اخیرا علیه عباس كرده بود، شكایت كند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه الجزایری النهار الجدید، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین طی اظهاراتی اعلام کرد که از آویگدور لیبرمن، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی به خاطر تهدیداتش علیه وی شکایت خواهد کرد.

عباس در مصاحبه با یکی از روزنامه‌های مصری عنوان داشت: من شخصا علیه لیبرمن به خاطر تهدیدهای اخیرش شکایت خواهم کرد.

وی گفت: من از سوی اسرائیل به رهبری لیبرمن هدف انتقاد شدید قرار گرفتم اما این انتقاد با همه ابزارش هرگز مرا نمی‌ترساند و رهبران فلسطینی را از تصمیم‌شان برای رفتن به سازمان ملل باز نمی‌دارد.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد: به رغم همه این تهدیدها ما هرگز از مواضع خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

عباس در ادامه خاطرنشان کرد: اسرائیلی‌ها می‌گویند باید از شر من راحت شوند چرا که من جنگی تروریستی و دیپلماتیک را رهبری می‌کنم. آنها از رویارویی مسالمت آمیز با ما که به تحقق نتایج مثبت و مهم در جامعه جهانی منجر شود، می‌ترسند.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در این مصاحبه خود که از طریق خبرگزاری فلسطینی وفا منتشر شد، اعلام کرد: رهبران فلسطینی برای رفتن به سازمان ملل جهت دستیابی به عنوان کشور غیرعضو در مجمع عمومی سازمان ملل آماده‌اند و این به رغم تلاش‌های برخی برای ناکام گذاشتن این خواسته فلسطینی‌ها یا به تاخیر انداختن آن است.

۱۳۹۱/۹/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...