نسخه چاپی

شرط عجیب دروازه‌بان تیگرس مكزیك برای جدایی

عکس خبري -شرط عجيب دروازه‌بان تيگرس مکزيک براي جدايي

دروازه‌بان تیم فوتبال تیگرس در قرارداد خود شرط متفاوتی لحاظ كرده كه به او اجازه ترك این تیم مكزیكی را می‌دهد.

به گزارش نما، نائوئل گوسمان، دروازه‌بان تیم تیگرس مکزیک فاش کرد که در قراردادش با این تیم بندی وجود دارد که به او اجازه می‌دهد به تیم سابقش، نیوولزاولدبویز آرژانتین برگردد.

گویا گوسمان 34 ساله که پیش از پیوستن به تیگرس در سال 2014 برای نیوولز بازی می‌کرد، بعد از مطلع شدن از تمایل لیونل مسی برای بازگشت به تیم دوران نوجوانی‌اش به این فکر افتاده که شانس بازی کردن در کنار اسطوره بارسلونا را برای خودش فراهم کرد.

گوسمان در این باره به شبکه TyC Sports آرژانتین گفت: زمانی که این بند را به تیگرس پیشنهاد کردم، آنها به من گفتند مشکلی نیست و آن را در قراردادم لحاظ می‌کنند.

دروازه‌بان آرژانتینی تیگرس در رده ملی تجربه بازی در کنار مسی را داشته اما او می‌خواهد که این کار را در رده باشگاهی نیز تجربه کند.

وی افزود: به موجب این قرارداد تنها راهی که باشگاه به من اجازه می‌دهد به نیوولز برگردم، این است که مسی هم به آنجا برود، حتی اگر قرار باشد برای 6 ماه به آن تیم بروم. اگر چنین اتفاقی بیفتد خوشحال می‌شوم چون مسی هم خودش می‌خواهد که این اتفاق رخ دهد و برای بازی در آرژانتین انگیزه دارد، اگرچه تصورش بسیار سخت است. همه ما درگیر مسائل خانوادگی هستیم و من تصور می‌کنم که این مسئله هم روی تصمیم مسی برای بازگشت به آرژانتین تأثیر بگذارد.

مسی که به زودی 33 ساله می‌شود، همواره درباره به پایان رساندن دوران بازیگری‌اش در تیم نیوولز ابراز تمایل کرده است؛ البته او سال گذشته در مصاحبه‌ای متفاوت اعتراف کرد که شاید برایش بازگشت به این تیم امکان‌پذیر نباشد.
منبع: تسنیم

۱۳۹۹/۳/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...