نسخه چاپی

اگر می‌خواهند صفاكنند تشریف‌ببرند لب دریا!

اگر ما چشم خود را روی دردی كه مردم می كشند ببندیم روز قیامت در پیشگاه خدا و اعتماد مردم شرمسار خواهیم بود.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس که از موافقان طرح سوال از رییس جمهور در مجلس است معتقد است که طرح سوال این دفعه با دفعه قبل متفاوت است.

منصور حقیقت پور در گفت و گویی با بیان این مطلب تفاوت طرح سوال این دفعه با مورد قبلی را، ضمانت اجرایی داشتن این موضوع ذکر کرده و می گوید: اگر مجلس از پاسخ رییس دولت قانع نشود رای گیری خواهیم کرد و به رییس دولت اخطار خواهیم داد.

وی با طرح این سوال که اگر سوال نکنیم چه کنیم؟ افزوده است: اگر ما چشم خود را روی دردی که مردم می کشند ببندیم روز قیامت در پیشگاه خدا و اعتماد مردم شرمسار خواهیم بود.

حقیقت پور در این گفت و گو که آسمان منتشر کرده درباره این احتمال که احمدی نژاد در مجلس ناگفته هایی را می گوید افزوده است: چه کسی است که ناگفته نداشته باشد؟خیلی ها این روزها ناگفته دارند.

این نماینده مجلس با اشاره به شوخی های رییس جمهور در جلسه قبلی مجلس هم گفت: مجلس جای صفا نیست. اگر می خواهند صفا کنند تشریف ببرند لب دریا. ما در مورد حقوق مردم با کسی شوخی نداریم.

وی در بخش دیگری از این گفت و گو درباره تمهیدات بعدی در صورت قانع نشدن از پاسخ های رییس جمهور هم گفت: مجلس نمی تواند بی گدار به آب بزند آن هم در شرایط موجود که تحت فشارهای خارجی هستیم. فکر فردا را هم فردا خواهیم کرد.

۱۳۹۱/۹/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...