نسخه چاپی

۷۰ درصد واحدهای صنعتی زنجان كوچك هستند/ معافیت مالیاتی برای سرمایه‌گذاران شهرك آی تی

عکس خبري -?? درصد واحدهاي صنعتي زنجان کوچک هستند/ معافيت مالياتي براي سرمايه‌گذاران شهرک آي تي

احمدی، مدیرعامل شركت شهرك‌های صنعتی زنجان، با بیان اینكه در حال حاضر ۷۰ درصد از واحدهای صنعتی استان كوچك هستند، گفت: ۳۰ درصد مابقی هم واحدهای بزرگ و متوسط هستند.

به گزارش نما ،ایرج احمدی در گفتگو با خبرنگار بازار به جذب سرمایه گذار برای شهرک آی‌تی در زنجان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در شهرک آی‌تی استقبال لازم می شود.

وی با بیان اینکه دو شرکت بهره‌بردار در حوزه انرژی خورشیدی در شهرک آی‌تی زنجان فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰ نفر از سرمایه‌گذاران داخلی اعلام آمادگی برای سرمایه‌گذاری در این شرکت کردند و با استقرار شهرک صنعتی آی تی در اشتغال و اقتصاد استان تحول خوبی ایجاد می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان، گفت: سرمایه‌گذاران این شهرک از مالیات معاف هستند و زمین‌های این شهرک نیز با قیمت پایین به سرمایه‌گذاران واگذار می‌شود و بخشی از این شهرک به سرمایه‌گذاران خارجی قرار است واگذار شود.

احمدی به تعیین تکلیف شهرک صنعتی ترک و جذب سرمایه گذار در این شهرک اشاره کرد و یاد آورشد: زیرساخت‌های این شهرک آماده است و از هفته آینده واگذاری زمین‌های این شهرک انجام می‌شود.

وی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان به منظور ایجاد شهرک‌های صنعتی با هدف استقرار و ساماندهی صنایع در سال ۱۳۶۹ تأسیس و فعالیت خود را با سه شهرک صنعتی آغاز کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان، تاکید کرد: این شرکت هم اکنون دارای ۲۱ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب است که امکان واگذاری زمین در ۱۶ شهرک و ناحیه صنعتی آن وجود دارد.

احمدی با بیان اینکه در حال حاضر ۷۰ درصد از واحدهای صنعتی زنجان کوچک هستند، افزود: ۳۰ درصد مابقی هم واحدهای بزرگ و متوسط هستند.
بازار

۱۳۹۹/۳/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...