نسخه چاپی

اتهام بزرگ خبرگزاری دولت به كی روش

برخی افراد كه نقش پر رنگی هم در عملكرد تیم ملی دارند با عملكرد سوال برانگیز خود، خواسته یا نا خواسته در حال كمك رسانی به قطری ها در راه رسیدن به جام جهانی هستند.

به گزارش نما به نقل از سایت گل، اين روزها جرياني در فوتبال شكل گرفته كه حكايت از تلاش قطري‌ها براي صعود به جام جهاني دارد ؛ تلاشی که به زعم دوستان مطبوعاتی و غیرمطبوعاتیاز تاثیر روی داوری بازی ایران - ازبکستان نیز تاثیر داشت .

اما این تنها نکته این گمانه نیست. طرفداران این نگاه از ماهها پیش سرمربی تیم ملی ایران را زیر نظر داشته اند و حالا او را به تلاش ضمنی برای صعود قطر به جام جهانی متهم می کنند . ایرنا خبرگزاری محترم دولت ، يادداشتي درباره اين موضوع منتشر كرده كه در بخش‌هايي از آن به طور سربسته سرمربي تيم ملي را متهم كرده به اينكه به نفع قطري ها وصعودشان به جام جهاني قدم برداشته است.
اين خبرگزاري حرف هايي را مطرح كرده كه برگرفته از حرف هاي چند روز قبل مدير رسانه اي سابق تيم ملي است و اين موضوع اصلا عجيب نيست، چون مدير رسانه اي سابق تيم ملي كه از سوي كروش از اين تيم دور شده است، ارتباط نزديكي با خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران دارد و سالها دبیر بخش ورزشی آن بوده است .

ایرنا در يادداشتش مي‌نويسد:« برای آنهایی که فوتبال را دقیق دنبال کرده، می دانند در بسیاری اوقات مسایلی غیر ورزشی و غیر فنی واردورزش می شودتا تیمی به موفقیت یا تیم دیگری ناکام شود، تقریبا پذیرفتنی است که تصور کنند قطری ها که ازنظر فنی درگروهˈ آˈانتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در آسیا - اقیانوسیه در مقایسه با ایران، ازبکستان و کره جنوبی حرفی برای گفتن ندارند، برای رسیدن به برزیل دست به هرکاری از داوری تا نفوذ در کنفدراسیون فوتبال آسیا زده و حتی به داخل تیم ها هم نفود کنند!

پس از شکست عجیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل لبنان در بیروت شایعه ای دهان به دهان پیچید که باورش کمی سخت بود و کسی آنرا نپذیرفت اما این شایعه دوباره و پس از باخت به ازبکستان قوت گرفت و حالا کمتر فردی است که آن را با قدرت رد کرده و نخواهد کمی به این موضوع فکر کند.صحبت‌هایی که یکی از دست اندرکاران پیشین تیم ملی انجام داده نیز مزید برعلت شد تا دوباره علاقه‌مندان به تیم ملی به فکر فرو بروند که چرا تیم ملی ایران با آن پیشینه درخشان خود مغلوب ازبکستان و لبنان می شود.

این مسوول (منظور مدير رسانه اي سابق تيم ملي است) گفته است:"آیا تاکنون کسی از خود پرسیده که علت باخت تیم ملی به لبنان ممکن است به مواردی غیرازفنی هم ارتباط داشته باشد؟ آیا کسی بررسی کرده که چرا پزشک تغذیه تیم اخراج شده و او مواردی را درباره باخت به لبنان مدتهاست در دل نگاه داشته و بیان نکرده است؟ آیا کسی سوال کرده که چرا هرکس در کادر تیم ملی حرفی برای گفتن دارد یا با برخی خواسته های نامعقول سرمربی مخالفت می کند، فورا برکنار می شود؟"

این صحبت های است که ذهن علاقه مندان را درگیر کرده است که چرا تیم ملی ایران اینگونه به حریفان ضعیف تر از خود می بازد. به نظر می رسد برخی افراد که نقش پر رنگی هم در عملکرد تیم ملی دارند با عملکرد سوال برانگیز خود، خواسته یا نا خواسته در حال کمک رسانی به قطری ها در راه رسیدن به جام جهانی هستند.»

این نگره در برخی مربیان سرشناس ایران هم طرفداران خود را دارد. خبرنگار سایت گل در محافل گوناگون بارها این حرف را از زبان آنان شنیده که کی روش با ارنج ضعیف در بازی قطر این تیم را مورد محبت خود قرار داده است...

به هرحال در شرایط عجیبی قرار داریم. شرایطی که یک پزشک تغذیه می تواند تریبونی برای انتقاد از سرمربی تیم ملی بیابد و ادعا کند که علت شکست به ازبکستان را می داند؛ همان طور که مدیر رسانه ای سابق تیم ملی ناگهان با رگ بیرون زده توصیه به اخراج کی روش می کند . این روزها ،چنین اوضاعی است !

۱۳۹۱/۹/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...