نسخه چاپی

اتاق بازرگانی زنجان كسب و كارها در بخش آی تی را تقویت می كند

عکس خبري -اتاق بازرگاني زنجان کسب و کارها در بخش آي تي را تقويت مي کند

رئیس كمیسیون آی تی و كسب و كارهای دانش بنیان اتاق بازرگانی زنجان گفت: اتاق بازرگانی استان زنجان در سال جهش تولید كسب و كارها در بخش آی تی و دانش بنیان را تقویت خواهد كرد.

به گزارش نما ،محسن حمیدی ظهر سه شنبه در نخستین جلسه کمیسیون آی تی و کسب و کارهای دانش بنیان در محل اتاق بازرگانی زنجان، گفت :دوران پساکرونا فرصت خوبی برای توسعه بخش آی تی و کسب و کارهای دانش بنیان است.

وی اظهار کرد: اقتصاد دنیا در بستر آی تی طی سال های گذشته جایگاه ویژه و موثری پیدا کرده است.

رئیس کمیسیون آی تی و کسب و کارهای دانش بنیان اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه طی سالهای گذشته در ایران نیز اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته و کسب و کارها در بستر وب و آی تی در بخش دانش بنیان توسعه یافته است، گفت: جای کار در این بخش زیاد است.

حمیدی تاکید کرد: استفاده از همه ظرفیت های موجود استان در پیگیری امور مربوط به کمیسیون آی تی و کسب و کارهای دانش بنیان اتاق و شناسایی استعدادهای و ظرفیت و زیرساخت های استان باید به جد دنبال شود.

وی افزود: شیوع ویروس کرونا مشکلات عدیده‌ای برای واحدهای تولیدی ایجاد کرد ولی این ویروس فرصت خوبی در اختیار کسب و کارهای حوزه آی تی و دانش بنیان و فضای مجازی گذاشته و رونق در این بخش را افزایش داده است.

رئیس کمیسیون آی تی و کسب و کارهای دانش بنیان اتاق بازرگانی زنجان تصریح کرد: در دوران پساکرونا کسب و کارها در بستر آی تی، وب و فضای مجازی رونق بیشتری پیدا خواهد کرد که می‌توان با برنامه‌ریزی مطلوب و ظرفیت های موجود در جهت توسعه این بخش قدم های خوبی برداشت.

حمیدی افزود: اتاق بازرگانی زنجان صدای بخش خصوصی بوده و وظیفه پیگیری مشکلات این بخش را به عنوان پارلمان بخش خصوصی عهده دار است.

وی ابراز داشت: باید از همه ظرفیت این کمیسیون برای تجاری سازی، توسعه کسب و کارها در بستر دانش‌بنیان و آی تی در استان زنجان استفاده شود.
بازار

۱۳۹۹/۳/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...