نسخه چاپی

فلسطینیان «جنگ آنلاین» را از اسرائیل برده‌اند

عکس خبري -فلسطينيان «جنگ آنلاين» را از اسرائيل برده‌اند

جنگ اسرائیل و حماس علاوه بر بعد فیزیكی، یك ‌بعد آنلاین بر روی شبكه اینترنت هم دارد كه آمارها از پیروزی مقاومت اسلامی در این جنگ حكایت دارند.


به گزارش نما، فارس به نقل از راشاتودی نوشت: جنگ غزه تنها در نوار غزه و فلسطین اشغالی ادامه ندارد بلکه به‌صورت آنلاین هم در جریان است. این جنگ اولین جنگی است که به شبکه اجتماعی توئیتر هم کشیده است.

بنابراین گزارش، ارتش صهیونیستی دست به ارائه اخبار جنگ از طریق توئیتر می‌زند و در مقابل آن، گردان‌های القسام نیز همین سیاست را در پیش گرفته‌اند.

با این حال، مطالبی که از سوی مقاومت اسلامی در توئیتر منتشر می‌شوند به مراتب پرطرفدارتر از مطالبی هستند که صهیونیست‌ها در این شبکه اجتماعی منتشر می‌سازند.

برچسب «غزه در آتش»، ۱۰ برابر برچسب «اسرائیل در آتش» مخاطب دارد و برچسب «برای غزه دعا کنید»، ۲۰ برابر برچسب «برای اسرائیل دعا کنید» طرفدار پیدا کرده است.

هرچند اسرائیلی‌ها تلاش می‌کنند مطالبی را در توئیتر ارائه کنند که از نظر فنی از کیفیت بهتری برخوردار است، اما جنگ «روزنامه‌نگاری شهروندی» به نفع حماس در جریان است که گهگاه با ضبط تصاویری از مجروحان حملات اسرائیل در بیمارستان‌ها، دست به اطلاع‌رسانی می‌زند.

۱۳۹۱/۹/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...