نسخه چاپی

تشدید اقدامات كنترلی و برخورد با عدم عرضه و احتكار كالا در واحدهای صنفی

مدیر بازرسی و نظارت شورای اصناف كشور از برخورد با محتكران در صنوف خبر داد و گفت‌: در صورت عرضه نشدن اجناس موجود انبارها و انبارك های واحدهای صنفی احتكار محسوب شده و بازرسان اصناف موظف به برخورد تعزیراتی هستند.

رضا كرمي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ضمن بيان اين مطلب افزود: طبق ابلاغيه وزير محترم صنعت، معدن و تجارت مبني بر آماده باش 24 ساعته انبارها و سردخانه ها جهت عرضه كالاهاي اساسي مورد نياز مردم، كليه واحدهاي صنفي (عمده فروش و خرده فروش) موظف به ارائه كالاهاي موجود در واحدهاي صنفي، انبارها و انبارك هاي خود به مشتريان هستند.

وي با بيان اينكه بازرسان واحدهاي صنفي در تمامي ايام به صورت مستمر اقدامات كنترل و نظارتي را اعمال خواهند كرد، اظهار داشت: هر واحد صنفي كه موجودي كالاهاي انبار خود را به سازمان يا اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مربوطه اعلام نكرده باشد يا كالاهاي موجود در انبارك را به مشتري عرضه نكنند، احتكار محسوب شده و بازرسان اصناف موظف به برخورد تعزيراتي هستند.

كرمي در مورد توزيع گوشت نيز خاطرنشان كرد: همچنين گوشت هاي قرمز و مرغ منجمد وارداتي پس از ترخيص از بنادر كشور صرفا به مقصد سردخانه هاي تعيين شده بايد ارجاع داده شوند كه در غير اين صورت عرضه خارج از شبكه تلقي و مسئول تخلف گرانفروشي شده و بازرسان موظفند پيگيري نمايند.

۱۳۹۰/۱۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...