نسخه چاپی

سوال همسر پترائوس از شوهرش

ایسنا نوشت:

همسر دیوید پترائوس در پی اطلاع یافتن از ارتباط شوهرش با نویسنده بیوگرافی‌اش تهدید کرده است که از وی جدا می‌شود.

به نوشته روزنامه میل، هالی پترائوس، همسر دیوید پترائوس، رئیس سابق سازمان سیا از ارتباط نامشروع همسرش با پائولا برادول، نویسنده بیوگرافی‌ دیوید پترائوس خشمگین و عصبانی است چرا که باعث شد به علت افشای این حقیقت وی از سمتش در سازمان سیا استعفا کند.

هالی پترائوس همچنین خواستار روشن شدن این موضوع شد که آیا همسرش در دوران 38 سال زندگی مشترک با زنان دیگر هم رابطه عاشقانه داشته یا خیر؟

یک منبع مطلع به مجله نشنال انکوئرر گفت: همسر پترائوس حتی نمی‌تواند تلویزیون تماشا کند یا روزنامه بخواند و از اینترنت استفاده کند چرا که با موجی از اخبار ضد و نقیض در خصوص همسرش مواجه می‌شود.

همسر پترائوس در این باره می‌گوید: دیوید پترائوس با این کار اوضاع خود را خراب کرده است. او از من عذرخواهی و به من التماس کرده است اما من به حرف‌های او گوش نمی‌دهم. پس از تمام دروغ‌هایی که به من گفته دیگر نمی‌توانم به حرف‌های او اعتماد کنم. تصمیم دارم با یک وکیل در خصوص طلاق و جدایی مشورت کنم.

این منبع مطلع همچنین مدعی شده که هالی پترائوس به این مساله مظنون است که همسرش با جیل کلی، که دوست خانوادگی پترائوس و ژنرال جان آلن، فرمانده سابق نیروهای آمریکایی و ناتو در افغانستان است نیز ارتباط نامشروع داشته است. جیل کلی کسی است که ایمیل‌هایی را از برادول در خصوص ارتباطش با پترائوس دریافت کرده است.

۱۳۹۱/۹/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...