نسخه چاپی

استقلال میلیاردر می‌شود؟

اعضای تیم استقلال با مشكلات مالی روبرو هستند و هنور نتوانستند به درخواست بازیكنان خود در خصوص شرایط مالی پاسخ مثبت دهند از طرفی اعضای باشگاه استقلال از كمك مسئولان وزارت ورزش نیز ناامید شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ،‌ اعضاي تيم استقلال شرايط مالي مناسبي ندارند و از طرفي مسئولان كه قول كمك 3 ميليارد توماني را به اعضاي اين تيم ارائه كرده بودند، به فاصله كمي تا پايان بازي‌هاي ليگ همچنان در اين خصوص كمكي ارائه نكردند تا مسئولان و اعضاي تيم همچنان در انتظار پول باشند.

بازيكنان مدعي شدند كه تنها 15 درصد از قرار دادهاي اين فصل خود را دريافت كردند و از طرفي مسئولان اعلام كردند كه به دليل بدهي‌هاي قبلي نتوانستند به تمام نيازهاي بازيكنان و اعضاي كادر فني پاسخ دهند. از طرفي مسئولان تيم استقلال كه با بدهي 5 ميلياردي از فصول گذشته روبرو هستند سعي در رساندن اين بدهي به حداقل دارند و در اين راه موفق نبودند تنها درآمدي كه براي اعضاي تيم استقلال باقي مي ماند صرف هزينه‌هاي تيم فعلي مي‌شود و آنها نمي‌توانند براي تسويه حساب با اعضاي سابق استقلال وارد عمل شوند.

شايان ذكر است، طبق اعلام مسئولان قرار است مبلغ 2 ميليارد تومان به حساب آبي ها واريز شود؛ اما اين مبلغ از سوي مسئولان براي كمك به استقلالي ها نيست و مسئولان اعلام كردند اين مبلغ كه قرار است تا چند روز آينده به حساب آبي‌ها واريز شود كسب درآمدي از سوي باشگاه است كه مسئولان قصد دارند از اين درآمد براي پرداخت بخشي از طلب بازيكنان و مربيان استفاده كنند

۱۳۹۰/۱۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...