نسخه چاپی

دايي:

پیشنهاد هم شود دیگر به تیم ملی نمی‌آیم

سرمربی تیم فوتبال راه آهن در نشست خبری این تیم درباره‌ی مسائل گوناگون از جمله انتخاب علی كریمی به عنوان بهترین بازیكن آسیا صحبت كرد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر مس گفت: مانند همه بازی‌ها، دیدار سختی را پیش رو داریم. مس در چند هفته اخیر نشان داده که تیم خوبی است و نتایج خوبی کسب کرده است. تلاش ما برنده شدن در این بازی است چون می‌خواهیم خود را به جمع چهار تیم اول جدول برسانیم. برای ما اهمیت دارد که در خانه پیروز شویم. تلاش کردیم در مدت زمان کمی که از بازی با نفت آبادان گذشته است، بازیکنان را آماده بازی با مس کنیم.

وی در ادامه گفت: مهدی زارعی و پیروز قربانی، دو تن از بهترین‌های خط دفاع خود را نداریم و یکی از بازیکنان‌مان هم مریض است که ممکن است به بازی نرسد.

در ادامه خبرنگاری از دایی پرسید آیا با توجه به شایعات موجود اگر هدایت تیم ملی به او پیشنهاد شود، آیا می‌پذیرد یا خیر گفت: خوشبختانه چنین پیشنهادی به من نشده و اگر هم بشود به هیچ عنوان نخواهم پذیرفت.

خبرنگاری از دایی درباره آکادمی باشگاه راه آهن پرسید که او در پاسخ گفت: خوشبختانه با توجه مدیریت باشگاه، روی این مسئله بسیار کار کرده‌ایم و در اولویت ما قرار دارد. البته بهتر است درباره برنامه‌های آکادمی آقای کلهر صحبت کند چون مسئولش است، اما با تمام استان‌ها صحبت کرده‌ایم که اردوهایی را برگزار کنیم تا در خلال آن‌ها استعدادهای جدید را کشف کنیم. این برنامه نیز از ماه آینده آغاز می‌شود. البته استفاده از بازیکنان جوان زمان‌بر است و نمی‌توانیم در یک آن از یک بازیکن جوان استفاده کنیم. بلکه بازیکنان جوان باید در کنار باتجربه‌ها بازی کنند تا به آمادگی لازم برسند. من جزو معدود مربیانی هستم که به جوانان بها می‌دهم و ریسک استفاده از آن‌ها را حتی در تیم ملی نیز به جان خریدم. اگر بازیکن جوانی خودش را به من تحمیل کند و خوب کار کند، حتما در تیمم از او استفاده می‌کنم.

وی در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا در نیم فصل بازیکن جدیدی به تیمش اضافه خواهد کرد یا خیر گفت: از حالا تست‌ها را شروع کرده‌ایم تا در یک یا دو فصل بازیکنان جدیدی جذب کنیم. شاید در مدت باقی مانده، بازیکنان خارجی هم به تمرین ما بیایند اما کسی را از روی فیلم و سی دی جذب نمی‌کنیم. مطمئنا برای جذب بازیکنان جدید هم باید چند نفر از بازیکنان فعلی را که نتوانسته‌اند انتظارات ما را برآورده کنند کنار بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن در پاسخ به سوالی درباره حضور علی کریمی در بین سه نامزد نهایی کسب عنوان بازیکن سال آسیا گفت: کریمی قابلیت‌های فنی بالایی دارد و امیدوارم بتواند برای دومین بار این عنوان ارزشمند را به دست آورد.

وی همچنین درباره حضور محسن بنگر در فهرست 5 نامزد دریافت عنوان بهترین بازیکن سال آسیا گفت: من خودم جزو انتخاب کننده‌های نفرات برتر نبودم اما بنگر مطمئنا شایستگی‌اش را داشته که در جمع 5 نامزد قرار گرفته است. شاید دلیل حضور او در این فهرست بازی‌های خوبی بوده که به همراه تیم سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا انجام داده است. اگر سه مدافع خوب وسط در فوتبال ایران داشته باشیم، یکی از آن‌ها بدون شک بنگر است.

۱۳۹۱/۹/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...