نسخه چاپی

جعفري:

فناوری ساخت موشك فجر 5 از ایران به غزه منتقل شد

فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینكه ایران هیچ نوع سلاحی به طور مستقیم به غزه نفرستاده است، گفت: ما تنها تكنولوژی و فناوری خود را در بعد نظامی به غزه و دیگر ملل محروم و مسلمان كه در مقابل زورگویان و مستكبران مقابله می‌كنند انتقال داده و خواهیم داد.

به گزارش نما به نقل از مهر، سردار جعفری فرمانده کل سپاه امروز چهارشنبه در حاشیه افتتاح سامانه تصویری بسیج در جمع خبرنگاران مقاومت را تنها راه نجات مردم غزه دانست و گفت: اگر کوچکترین سازشی با اسرائیل غاصب داشته باشند به ضررشان تمام می شود و پیروزی با چشیدن مزه شیرین مقاومت میسر خواهد شد.

وی افزود: ما اطمینان داریم مردم غیرو و مسلمان غزه تا آخرین قطره خونشان در مقابل رژیم ددمنش اسرائیل مقاومت خواهند کرد.

فرمانده کل سپاه همچنین در پاسخ به این سوال که آیا ایران به غزه سلاح می‌فرستد گفت: ایران برای کمک به مسلمین و مظلومان جهان برای مقابله با زورگویان و نظام استکباری کمک تکنولوژیکی و فناوری دارد و کاری هم در غزه انجام دادیم بر همین منوال است.

وی با تاکید بر اینکه ایران به غزه سلاح نفرستاده است گفت: ما نمی‌توانیم به غزه موشک بفرستیم اما انتقال تجربه و انتقال فناوری را با همه ملل محروم از جمله غزه انجام داده‌ایم.

سردار جعفری همچنین در مورد موشک فجر 5 گفت: ما این موشک ها را به طور مستقیم به غزه نفرستاده‌ایم بلکه فناوری آن از ایران به مقاومت منتقل شده است و مقدار بی‌شماری از این موشک‌ها در حال تولید است.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا ایران مخالف آتش بس در غزه است گفت: ما خواهان برقراری آتش بس به نفع مردم غزه هستیم و این آتش بس باید همراه با اقتدار باشد.

۱۳۹۱/۹/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...