نسخه چاپی

مشتاقی: فكر نمی‌كنم المپیك توكیو برگزار شود

پیشكسوت كشتی فرنگی گفت: خیلی از كشتی‌گیران سالنی پیدا نمی‌كنند كه بتوانند تمرین كنند، به هرحال این حس بدی را به كشتی گیران می‌دهد، انگار آخرالزمان شده است.

به گزارش نما، بهرام مشتاقی با اشاره به وضعیت فعلی ورزش دنیا و تعطیلی مسابقات و تمرینات به خاطر کرونا اظهار داشت: کرونا المپیک را به تعویق انداخت، این برای کشتی ما خوب بود، اما واقعا معلوم نیست که بشود المپیک را برگزار کرد. هرچند ژاپنی‌ها به خاطر دلارهایی که هزینه کرده‌اند می‌خواهند هر طور که شده مسابقات را برگزار کنند، اما باید شرایط طوری باشد که بشود این همه ورزشکار و مربی و... را در یک کشور جمع کرد و نگران کرونا و شیوع بیشترش نبود. اصلا در کشور خودمان هم هنوز نتوانسته‌ایم شرایط برپایی اردو را مهیا کنیم، کشتی گیران کنار هم تمرین می‌کنند و با این وضعیت احتمال ابتلا خیلی زیاد است، من خودم 5 ماه است که نتوانستم به آرایشگاه بروم، چون می‌ترسم. همه در ارتباطات خود دچار وسواس شده‌اند. با توجه به قدرت انتشار این ویروس، واقعا نمی‌شود آینده را پیش بینی کرد.

وی اضافه کرد: اینطور که از بچه‌ها خبر دارم، خیلی از آنها سالنی پیدا نمی کنند که بتوانند تمرین کنند، به هر حال این حس بدی را به کشتی گیران می‌دهد، انگار آخرالزمان شده است.

مشتاقی با تاکید بر اینکه در دوره قهرمانی‌اش تیم ایران در دو المپیک و چندین مسابقه جهانی و بازی‌های آسیایی حضور نداشته است، خاطرنشان کرد: کاملا حس و حال کشتی گیران را درک می‌کنم. زمان ما به المپیک 1980 و 1984، مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی نرفتیم و کلی مدال از دست مان رفت. این بار یک بیماری کل المپیک را برای همه دنیا تحت الشعاع قرار داده و به نظرم این دوره المپیک نداشته باشیم. البته امیدوارم حس‌مان اشتباه باشد چون دو سه کشتی‌گیر خیلی خوب داریم که می‌شود روی مدال‌های شان در المپیک حساب کرد و حیف است که مسابقات برگزار نشود.

منبع: تسنیم

۱۳۹۹/۳/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...