نسخه چاپی

بازتاب اظهارات سرلشگر جعفری درخصوص موشك های حماس

اظهارات فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد حمایت نظامی ایران از حماس بازتاب گسترده ای در رسانه هیا خارجی داشت.

به گزارش نما به نقل از مهر، روزنامه آمریکایی " واشنگتن پست " در شماره امروز خود به اظهارات سرلشگر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران در خصوص موشک های فجر 5 حماس پرداخته و به نقل از او نوشت: ما موشک فجر 5 را به حماس نداده ایم زیرا غزه در محاصره است ما فقط فن آوری آن را در اختیار حماس گذاشته ایم و خود حماسی ها آنرا تولید می کنند.

روزنامه صهیونیستی " هاآرتص " نیز با پرداختن به اظهارات سرلشگر جعفری نوشت : اظهارات سرلشگر جعفری بیانگر حمایت نظامی ایران از حماس است .

همچنین این روزنامه در جایی دیگر به اظهارات علی لاریجانی رئیس پارلمان ایران اشاره کرده و نوشت : رئیس مجلس ایران نیز بدون توضیح کامل گفته است که ما به خاطر کمک به فلسطینی ها افتخار می کنیم.

روزنامه انگلیسی " گاردین " چاپ انگلیس نیز با اشاره به اظهارات سرلشگر جعفری در خصوص انتقال دانش ساخت موشک فجر 5 به فلسطینیان توسط ایران نوشت : این جزء موارد نادری است که یک مقام ارشد نظامی ایرانی کمک نظامی ایران به حماس را تائید می کند.

۱۳۹۱/۹/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...