نسخه چاپی

واكنش‌مهمانپرست‌به‌اظهارات‌وزیرخارجه‌فرانسه

این اظهارات با هدف انحراف افكار عمومی جهان و اروپا از جنایات رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن و زخمی كردن بیش از صدها انسان بی‌گناه در نوار غزه اعم از زن و مرد و كودك است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با محکومیت ادعای بی‌اساس وزیر امور خارجه فرانسه مبنی بر تهدید خواندن ایران اظهار کرد: ریشه ناامنی، بی‌ثباتی، درگیری‌ها و فتنه در منطقه، رژیم صهیونیستی و کشورهای غربی حامی آن و همان کسانی هستند که در قبال مساله سوریه به‌جای استقبال از گفت‌وگوی ملی و روند دموکراتیک به ارسال سلاح و تامین تجهیزات و تشدید درگیری‌ها و خون‌ریزی می‌پردازند.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با محکومیت ادعای بی‌اساس وزیر امور خارجه فرانسه مبنی بر تهدید خواندن ایران اظهار کرد: ریشه ناامنی، بی‌ثباتی، درگیری‌ها و فتنه در منطقه، رژیم صهیونیستی و کشورهای غربی حامی آن و همان کسانی هستند که در قبال مساله سوریه به‌جای استقبال از گفت‌وگوی ملی و روند دموکراتیک به ارسال سلاح و تامین تجهیزات و تشدید درگیری‌ها و خون‌ریزی می‌پردازند.

رامین مهمان‌پرست افزود: این اظهارات با هدف انحراف افکار عمومی جهان و اروپا از جنایات رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن و زخمی کردن بیش از صدها انسان بی‌گناه در نوار غزه اعم از زن و مرد و کودک است.

او افزود: ایشان می‌بایستی این نکته را مدنظر قرار دهند که این‌گونه اظهارات، مسوولیت رژیم صهیونیستی و کشورهای حامی آن را در مقابل جنایات جنگی که علیه مردم مظلوم فلسطین مرتکب شده‌اند، سلب نخواهد کرد. این کشورها در قبال تهاجم ددمنشانه به مردم بی‌دفاع فلسطین نه تنها هیچ اقدامی نمی‌کند، بلکه با سکوت خود و با کمک به رژیم صهیونیستی از این جنایات حمایت می‌کنند.

وی تاکید کرد: اظهارات فابیوس حاکی از توجه نداشتن وی به واقعیت‌های خاورمیانه و عملکرد سازنده و نقش و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در تقویت صلح و ثبات منطقه‌یی است.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اظهارات وزیر امور خارجه فرانسه علیه جمهوری اسلامی ایران را با هدف سرپوش گذاشتن بر نقش این کشور در حملات مذکور ارزیابی کرد و گفت: این حملات درست پس از بازگشت سفر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به فرانسه و استقبال گرم مقامات فرانسوی از نامبرده در پاریس آغاز شده است.

۱۳۹۱/۹/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...