نسخه چاپی

بخشیده شدن قاتل 25 ساله گرگانی

عکس خبري -بخشيده شدن قاتل 25 ساله گرگاني

معاون قضایی رئیس كل دادگستری گلستان با اعلام این خبر گفت: در سال ۱۳۸۹ در پی یك درگیری و مشاجره خیابانی قاتل كه جوانی ۲۵ ساله بود، منجر به فوت جوانی دیگر شد.

به گزارش نما، معاون قضایی رئیس کل دادگستری گلستان با اعلام این خبر گفت: در سال ۱۳۸۹ در پی یک درگیری و مشاجره خیابانی قاتل که جوانی ۲۵ ساله بود، منجر به فوت جوانی دیگر شد.

اخبار اجتماعی- احمد جعفری بیان کرد: به دنبال شکایت و تقاضای قصاص اولیای دم، قاتل از سال ۱۳۸۹ تاکنون در زندان و در انتظار اجرای حکم اعدام به سر می‌برد.

وی یادآور شد: حدود چهار سال پیش این پرونده به‌منظور سازش به شعبه ویژه صلحی زندان گرگان ارجاع شد اما خانواده مقتول تحت هیچ شرایطی حاضر به گذشت و حتی صحبت کردن نبودند و اجازه ورود به منزلشان را هم نمی‌دادند تا اینکه بالاخره با پیگیری‌های مستمر و مداوم شورای حل اختلاف و کمک از بزرگان و متنفذین، اولیای دم پس از ۱۰ سال بزرگوارانه از حق قانونی و شرعی خود گذشتند و قاتل فرزندشان را بخشیدند.

این پرونده سومین پرونده قصاصی است که از ابتدای سال جاری با گذشت بزرگوارانه اولیای دم و پادرمیانی اعضا شعبه ویژه صلحی زندان گرگان بخشیده شد.

۱۳۹۹/۳/۲۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...