نسخه چاپی

برنامه ویژه گواردیولا برای قهرمانی لیورپول

عکس خبري -برنامه ويژه گوارديولا براي قهرماني ليورپول

لیورپول می تواند قهرمانی در لیگ برتر را با تشكیل گادر افتخار از سوی بازیكنان سیتی جشن بگیرد.

به گزارش نما، باشگاه منچسترسیتی ابراز آمادگی کرده است اگر پیش از دیدار این تیم برابر لیورپول، تیم یورگن کلوپ عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کند، آنها گارد افتخار برای مرسی سایدی ها تشکیل دهند. تیم یورگن کلوپ می تواند با غلبه بر اورتون و کریستال پالاس در دو بازی اول خود پس از آغاز دوباره فوتبال، بعد از 30 سال قهرمانی در سطح اول فوتبال انگلیس را جشن بگیرد.
اما اگر سیتی در بازی چهارشنبه مقابل آرسنال مغلوب شد، پیروزی لیورپول در گودیسون پارک برابر اورتون نیز برای مسجل شدن قهرمانی آنها کافی خواهد بود. پس از آن قرار است لیورپول در تاریخ دوم جولای به دیدار مقابل منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد برود و اگرچه محل برگزاری بازی هنوز تایید نشده است، اما به نظر می رسد تیم گواردیولا آماده احترام به رقیب خود است.

این در حالیست که تشکیل گارد افتخار موضوعی اجباری برای هیچ تیمی نیست و تنها اگر دو باشگاه به توافق برسند چنین کاری انجام می شود. حالا سیتی بعد از دو فصل قهرمانی متوالی قافیه را به مرسی سایدی ها واگذار کرده و پپ گواردیولا که همیشه نشان داده رابطه خوبی با یورگن کلوپ دارد، حاضر شده تیمش به احترام قهرمانی رقیب صف تشکیل دهد. این در حالیست که معمولا در سطح اول فوتبال اروپا، تیم های رقیب علاقه چندانی به این سبک رفتارها نشان نمی دهند.
منبع: ورزش سه

۱۳۹۹/۳/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...