نسخه چاپی

ترسیم برنامه خودكفایی كشور در كود‌های فسفاته

عکس خبري -ترسيم برنامه خودکفايي کشور در کود‌هاي فسفاته

چنانچه مهمترین مشكل تولید كنندگان داخلی كه كمبود خاك فسفات است، برطرف شود، جهش تولید محصولات كشاورزی به ثمر خواهد نشست.

به گزارش نمابه نقل از روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، آقای حمید رسولی مجری طرح خودکفایی کود‌های کشاورزی و مدیر عامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در نهمین نشست کارگروه خودکفایی کود‌های کشاورزی که با حضور مدیرعامل و معاونان شرکت معادن خاک فسفات آسفوردی برگزار شد، با ترسیم برنامه خودکفایی کشور در زمینه کود‌های فسفاته، به نیاز کشور به این نهاده بااهمیت و همچنین ظرفیت‌های تولید داخلی در این زمینه اشاره کرد.
رسولی در ادامه مهمترین مشکل تولید کنندگان داخلی را کمبود خاک فسفات برای تولید کود‌های فسفاته برشمرد و از شرکت معادن خاک فسفات آسفوردی همکاری در این زمینه را خواستار شد.
میرحسینی مدیرعامل شرکت معادن خاک فسفات آسفوردی نیز در این نشست، با بیان ظرفیت‌ها و توان آن شرکت در تحویل خاک فسفات به تولید کنندگان و محدودیت‌های موجود در کوتاه مدت اشاره کرد.
در این نشست طرفین تصمیمات موثر و مثبتی در زمینه تحویل خاک فسفات به تولید کنندگان داخلی کود‌های فسفاته که طرف قرارداد با شرکت خدمات حمایتی کشاورزی هستند، اتخاذ کردند.
گفتنی است‎‎؛ حمید رسولی عضوهیئت مدیره و مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی از ابتدای خرداد ماه با حکم ابلاغی خاوازی وزیر جهادکشاورزی به عنوان مجری طرح خودکفایی کود‌های کشاورزی انتصاب یافت و از همان زمان فعالیت این طرح با تشکیل ۶ حوزه کودی آغاز شده است.

۱۳۹۹/۳/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...