نسخه چاپی

قدردانی خالد مشعل از كمكهای ایران

خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی حماس در گفتگو با سی ان ان تاكید كرد: حماس قدردان ایران و هر كشور دیگری است كه به مقاومت مردم فلسطین كمك می كند.

به گزارش نما به نقل از مهر، رئیس دفتر سیاسی حماس از جمهوری اسلامی ایران به علت حمایت معنوی وتسلیحاتی ازگروههای مقاومت فلسطین قدردانی کرد

خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی حماس در گفتگو با سی ان ان تاکید کرد: حماس قدردان ایران و هر کشور دیگری است که به مقاومت مردم فلسطین کمک می کند.

مشعل درباره کشتار غیر نظامیان و ایجاد وحشت در میان غیر نظامیان اسرائیلی گفت اجازه بدهید به شما حقیقت را بگویم؛ در هشتم نوامبر، اسرائیلی ها وارد غزه شدند و یک کودک فلسطینی را کشتند. مقاومت پاسخ داد و بعد مصری ها مداخله و تلاش کردند تا آتش بس برقرار شود. یک روز بعد از آتش بس که فقط نه روز طول کشید، اسرائیلی ها احمد الجعبری را که از حج بازگشته بود کشتند. اسرائیلی ها باعث بروز تنش در غزه شدند و از این رو مسئولیت متوجه آنان است. ما خواستار ایجاد وحشت در میان غیر نظامیان و حتی ریخته شدن یک قطره خون نیستیم.

وی ادامه داد امروز نتانیاهو و پیش از وی همه سران اسرائیل نشان داده اند که خواستار اشغالگری و ادامه شهرک سازی هستند. در این صورت جهان از مردم فلسطین چه انتظاری دارد؟

۱۳۹۱/۹/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
0
0
۱۳۹۱/۹/۲
اگر شما اهل تسنن هم مثل ما يک الگو همانندامام حسين(ع)ميداشتين تا حالا پوز اسرائيل رو به خاک مينشوندين.اونا از همين ميترسن که به ايران حمله نميکنن.ماپشتمون به خدا وائمه معصومين گرمه واگر آقاي خامنه اي حکم کنند کار اسرائيل تمامه(ياحسين)
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...