نسخه چاپی

سردار نقدي در گفت‌وگو با فارس:

از كمك به غزه دریغ نمی‌كنیم

عکس خبري -از کمک به غزه دريغ نمي‌کنيم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین درباره كمك به مردم غزه، گفت: ما هر آن برای كمك به مسلمانان غزه آماده‌ایم و از هیچ پشتیبانی مالی و هر امكاناتی كه داشته باشیم و بتوانیم به آنها برسانیم، دریغ نمی‌كنیم.

به گزارش نما،سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به غزه با توجه به بیداری اسلامی در منطقه گفت: وقتی که ظالمی ظلمی را از حد می‌گذراند خدا قدرت محاسبه‌گری مادی و منطقی را از آن می‌گیرد.

وی افزود: این کارها حتما نباید علت منطقی داشته باشد، این رفتار نامتعادل از یک ظالم که ظلم را از حد گذرانده است.

نقدی تأکید کرد: رژیم صهیونیستی شمشیر را علیه خودش به کار گرفته و این اتفاقی که افتاد، ضربه بزرگی به صهیونیست‌ها بود و نتیجه این نبرد هم این موضوع را نشان می‌دهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه درباره کمک به مردم غزه تأکید کرد: ما هر آن برای کمک به مسلمانان غزه آماده‌ایم و از هیچ پشتیبانی مالی و هر امکاناتی که داشته باشیم و بتوانیم به آنها برسانیم، دریغ نمی‌کنیم و هر روز هم اجازه داده شود همه بسیجیان آماده‌اند به سمت فلسطین حرکت کنند.

* بزودی آثار برنامه تبیین گفتمان اقتصاد مقاومتی بسیج را می‌بینیم

نقدی همچنین درباره برنامه‌های بسیج در راستای اقتصاد مقاومتی گفت: برنامه تبیین گفتمان اقتصاد مقاومتی جزو برنامه‌های عمده بسیج است که شروع شده و بزودی آثار آن را می‌بینیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اعلام کرد این برنامه‌ها هم به صورت تبیین و ترویج این گفتمان و هم سازندهی جوانان برای کار و تولید است.

۱۳۹۱/۹/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...