نسخه چاپی

شكوه مسی در شب طلایی بارسلونا

شاگردان گواردیولا موفق شدند با درخشش مسی مقابل بایرلوركوزن آلمان به برتری 7 بر یك دست پیدا كنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در 2 بازی برگزار شده از لیگ قهرمانان اروپا برای روشن شدن تکلیف تیم های راه یافته به یک چهارم نهایی، شب گذشته تیم فوتبال بارسلونا مقابل بایرلورکوزنی صف آرایی کرد که چندی پیش بایرن مونیخ را شکست داده بود.

شاگردان گواردیولا با 7 گل از نماینده قدرتمند فوتبال باشگاهی آلمان پذیرایی کردند.

لیونل مسی در دقایق 25 و 42 و 49 و 58 و 84 و تیو 55 و 62 موفق به گلزنی شدند و تک گل بایر لورکوزن را نیز بل عربی 91 به ثمر رساند.

به این ترتیب بارسلونا با برد هفت بر یک مقابل بایر لورکوزن یکی از پرگل‌ترین دیدارها و بهترین بردهای تاریخ لیگ قهرمانان را رقم زد.

لیونل مسی با 5 گلی که در این دیدار زد با 12 گل در حالی در صدر جدول گل‌زنان لیگ قهرمانان قرار گرفت که ماریو گومز با 6 گل در رده دوم است. اکنون بارسلونا برای پنجمین فصل پیاپی به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان می‌رسد.

در دیگر دیدار برگزار شده از شب گذشته، آپوئل نیکوزیا از قبرس توانست با پیروزی مقابل لیون در ضربات پنالتی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان راه یابد.

آنها اولین تیم قبرسی بودند که از گروه خود در لیگ قهرمانان صعود کردند و حالا اولین تیمی از کشور قبرس می‌شوند که به یک‌چهارم نهایی می‌رسند.

در این دیدار و در وقت قانونی بازی نیکوزیا با گل دقیقه 9 ماندوکا پیش افتاد و از آنجا که لیون بازی رفت را یک بر صفر برده بود، دو تیم تکلیف بازی را پس از تساوی در وقت اضافه با ضربات پنالتی روشن کردند.

در نهایت آپوئل توانست در ضربات پنالتی 4 بر 3 پیروز شود. میشل باستوس پنالتی حساس لیونی‌ها را از دست داد.

۱۳۹۰/۱۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...