نسخه چاپی

جریان انحرافی از دولت اصلاحات آغاز شد

عضو شورای مركزی جبهه پایداری با بیان اینكه هاشمی به دنبال حذف گفتمان عدالت‌گرایی است، گفت: دولت اصلاحات را باید آغازگر جریان انحرافی در دولت دانست.

به گزارش نما به نقل از فارس، حجت‌الاسلام حسین جلالی ‌در جمع اعضای فعال قرارگاه فرهنگی جنگ نرم شهید چمران در محل دانشگاه فردوسی مشهد اظهار داشت: بلوک شرق و غرب به مدت پنج قرن خدا را از سبد علم و زندگی انسان حذف کردند اما رهبر فقید انقلاب احیاگر حکومت دینی در جهان شد.

وی افزود: ریشه‌کن‌سازی و حذف یک سبک زندگی انسان را دچار خلا کرده و این خلا باید جایگزینی داشته باشد تا مسیر زندگی هرچند نزولی در جریان باشد.

جلالی با اشاره به دیدگاه سکولار در حذف خدا از زندگی خاطرنشان کرد: سکولار با حذف خدا از زندگی انسان با ظهور اومانیسم و انسان‌گرایی، ‌پرستش انسان با محوریت انسان‌سالاری جایگزینی برای پرستش خدا قرار داده شد.

وی تصریح کرد: اومانیسم و انسان‌گرایی در کشور در دوران اصلاحات به شکل ویژه‌ای تجلی و تفاسیری چون آزادی، انسان‌سالاری و دموکراسی ‌فرصت بروز و ظهور یافت.

این عضو شورای مرکزی جبهه پایداری از مدیریت اسلامی مقام معظم رهبری یاد کرد و گفت: در دوران اصلاحات مقام معظم رهبری نقش عظیمی در مسیردهی جریان انقلاب در مسیر صحیح داشت؛ در برابر انسان‌سالاری مقام معظم رهبری واژه مردم‌سالاری دینی را معرفی و تبیین کردند تا این واردات انحرافی رنگ و بوی دینی گرفته و سبب ایجاد انحرافات نشود.

جلالی با اشاره به قاطعیت امام راحل(ره) در برابر غرب و شرق و دولت‌های بله قربان‌گوی آنها تاکید کرد: در زمانی‌که دنیا حاکمیت را فقط در دو وجه غرب و شرق می‌شناخت وقتی خبرنگاران در نوفل لوشاتو از امام پرسیدند غربی یا شرقی؟ امام با قاطعیت کامل می‌گوید نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی و این یعنی فقط حکومت دینی با محوریت دین قابل قبول است.

وی ادامه داد: این سخن امام راحل(ره) زمانی مطرح شد که به مدت ۵ قرن بلوک شرق و غرب اسلام را سرکوب کرده بودند و قدرتمندی اسلام در انقلاب اسلامی حادثه‌ای شگفت آفرید و امروز نشانه‌های آن را بیداری اسلامی کشورهای عربی به وضوح شاهدیم.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: ایران اسلامی در جریان انقلاب سخت‌ترین ضربه‌ها را از ناحیه سازش و دشمنان انقلاب خورد اما همه آنان غافل از این مسئله بودند که ما در تنگنا نه تنها از پا در نمی‌آئیم بلکه جوان‌تر و قدرتمندتر می شویم و در واقع شرایط سخت مسیری کمال را برای ما مهیا می‌کند.

جلالی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی با عنوان قدرت جهان اسلام است اظهار داشت: اعتراف سران صهیونیسم مبنی بر حل مشکلات با ایران به منزله حل مشکل جهان است، حماس موفقیت و تجهیزات خود را از پایگاه مستحکم ایران می‌داند؛ انقلاب ۳۳ روزه لبنان، انقلاب اسلامی و بهار عربی همه نشان از قدرت اسلام در جریان انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: در حوزه علم کشور روز‌ به روز شاهد پیشرفت‌های چشمگیری است از علوم نانو تا علوم پایه و زیستی؛ نمونه قدرت علمی ایران در ماهواره امید مشهود است.

جلالی یادآور شد: سال ۸۲ با روسیه و سال ۸۳ با کشور ایتالیا قرارداد مبتنی بر ایستگاه فضایی ماهواره بستیم اما با توطئه‌های آنان نتیجه‌ای مثبت را شاهد نبودیم.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با ابراز خرسندی از موفقیت دانشمندان ایران زمین در علوم فضایی و پرتاب ماهواره امید گفت: ناکامی در دو تجربه گذشته در حوزه فضا گام‌های دانشمندان کشور را در جهت استقلال‌طلبی مستحکم کرد و امروز شاهد رشد صعودی ایران در پرتاب ماهواره هستیم.

وی افزود: هر چه قدرت‌ها بیشتر فشار وارد کنند کارآمدی حکومت دینی بیشتر بروز و ظهور می‌کند.

جلالی درباره مشکلات ایجاد شده در حوزه داخلی اظهار داشت: ورود تفکرات غربی برای ایجاد شکاف طبقاتی زمینه‌ساز ایجاد مشکلات متعدد در فضای داخلی کشور شد.

وی تاکید کرد: سال ۸۴ با استعانت الهی، گفتمان رهبری با محوریت اسلام‌گرایی، استکبارستیزی، مبارزه با اشرافیت، خدمتگزاری به خلق متجلی شد در حالی‌که در دوران اصلاحات این ارزش‌ها رنگ باخته بود.

این عضو جبهه پایداری گفتمان سال ۸۴ رهبری را سرلوحه حرکت نظام دانست و گفت: مشکلات امروزی حاکی از بروز جریانات انحراف و شکاف در بدنه دولت است.

جلالی عضو شورای جبهه پایداری خواستار پیوند مستحکم در ‌انتخابات ریاست‌جمهوری آینده شد و تاکید کرد: پیوند محکم میان مردم مانع از نفوذ دشمن و توطئه آنها در جریان انقلاب می‌شود.

‌‌جلالی ‌با بیان اینکه هاشمی به دنبال براندازی گفتمان رهبری سال ۸۴ که در مقابل گفتمان کارگزاران قرار دارد، است، افزود:‌ مولفه‌هایی گفتمان سال ۸۴ مطابق با منویات رهبری بر مبنای اسلام‌گرایی، استکبارستیزی، مبارزه با اشرافیت، خدمتگزاری به خلق، ساده‌زیستی و عدالت‌محوری است.

جلالی با اشاره به بروز و ظهور مشکلات متعدد در فضای داخلی کشور گفت: احمدی‌نژاد با گفتمان رهبری سال ۸۴ به ریاست جمهوری رسید و باورمندی و ارزش‌مداری را در دولت احیا کرد اما فاصله‌گیری وی از گفتمان ۸۴ و تخطی از رهبری سبب ایجاد این مشکلات شده است.

وی از سیاست‌های هاشمی برای بازسازی چهره مثبت خود در زمان باقی‌مانده به انتخابات یاد کرد و ادامه داد: سیاه‌نمایی‌های امروز هاشمی برای حذف احمدی‌نژاد نبوده بلکه برای حذف تابلو احیای اسلام‌گرایی و عدالت‌محوری گفتمان رهبری سال ۸۴ است.

جلالی خاطرنشان کرد: تابلو کارگزاران و تابلو گفتمان ۸۴ رهبری دو موضع انتخابات ریاست جمهوری بوده و امروز اختلافات برای پیوستن به یکی از این دو گفتمان است.

وی یادآور شد: چه لزومی دارد مهدی هاشمی پس از سه سال گذر از فتنه ۸۸ به کشور بازگردد و هاشمی با بیان این جمله که قانون برای همه یکسان است فرزندش را راهی زندان کند؟ آیا این سیاه‌نمایی و بازسازی چهره خود برای جذب آحاد ملت در انتخابات نیست؟

این عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با ابراز نارضایتی از عملکرد هاشمی مبنی بر ترویج تعابیر نادرست از مولفه‌های گفتمان رهبری سال ۸۴ اذعان داشت: مبارزه با اشرافی‌گری و عدالت‌محوری که از مولفه‌های گفتمان رهبری سال ۸۴ است را به گدا‌پروری و استکبار‌ستیزی را به ماجراجویی تعبیر و ترویج کرده که این مسیر واهی برای نیل به اهداف هاشمی است.

وی ادامه داد: هاشمی و طرفداران وی مطالبه حذف تابلوی گفتمان رهبری سال ۸۴ را دارند و این یعنی روی کار آمدن گفتمان کارگزاران که ‌نتیجه‌ای جز ایجاد هرج و مرج و حضور رادیکال‌ها ، لیبرال‌ها و گروه سازش در راس دولت ندارد.

جلالی تصریح کرد: برخی مسئولان به طور ناخواسته و ناآگاه شعار گفتمان رهبری می‌دهند اما در مسیر هاشمی حرکت‌می‌کنند.

این عضو جبهه پایداری با بیان اینکه خانه‌نشینی ۱۱ روزه احمدی‌نژاد تفسیری جز تخطی از رهبری ندارد گفت: وظیفه مسئولان دولتی احیا مولفه‌های گفتمان رهبری در پرتو مقاومت و ایستادگی است و عملکرد ضعیف احمدی‌نژاد ریشه در فاصله‌گیری وی از این گفتمان دارد.

جلالی افزود: خانه‌نشینی یازده روزه احمدی‌نژاد تفسیری جز تخطی از رهبر ندارد و هر کسی که رفتار و گفتارش مطابق با گفتمان رهبری نباشد در خط هاشمی قرار دارد.

‌جلالی تصریح کرد: جبهه پایداری طرفدار احیا گفتمان مقام معظم رهبری است و شروط کاندیداتوری بر مبنای منویات و گفتمان رهبری تعریف می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۴۰ نفر برای کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری خیز برداشته‌اند گفت: دین شناسی نخستین شرط برای کاندیداتوری ریاست‌جمهوری است؛ سابقه اجرایی و قدرت گفتمان‌سازی نیز از دیگر شروط گزینش کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری تعریف می‌شود.

جلالی برترین انتخاب را منفورترین چهره از دیدگاه دشمنان نظام دانست و اظهار کرد: شرط مهم دیگر در گزینش کاندیداتور انتخابات‌ ریاست‌جمهوری این است که چهره منفور دشمنان باشد؛ این چنین رئیس‌جمهوری توانایی تولید گفتمان دینی اسلامی و انقلابی و ایستادگی در برابر استکبار را دارد.

جلالی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری یادآور شد: جبهه پایداری تکلیف‌گرا و تکلیف‌مدار است؛ ما باید گفتمان رهبری سال ۸۴ را احیا و تبیین کنیم و این در راس تکالیف ریاست‌جموری آینده تعریف می‌شود.

۱۳۹۱/۹/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...