نسخه چاپی

قمری: هزینه تهیه یك دوچرخه ۳۰۰ میلیون تومان است

عکس خبري -قمري: هزينه تهيه يک دوچرخه ??? ميليون تومان است

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: با توجه به گران شدن دوچرخه باید برای خرید آن بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان هزینه كرد.


به گزارش نما، خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری بیان کرد: مردم در سراسر جهان به رشته فوتبال علاقه خاصی دارند و این موضوع باعث می‌شود توجه بیشتری به این رشته ورزشی شود. فوتبال یکی از رشته‌های خاصی است که نگاه ویژه‌ای به آن می شود. حامیان مالی توجه کمتری به رشته‌های منهای فوتبال از جمله دوچرخه سواری دارند. این موضوع تاثیر منفی روی ورزش می گذارد.

بیشتر بخوانید:

او در ادامه عنوان کرد: ۲۶ مدل دوچرخه وجود دارد. تامین دوچرخه و لوازم جانبی آن بسیار دشوار و سخت است. ما باید برای خرید یک دوچرخه بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان هزینه کنیم. خانواده‌ها در ابتدا نمی‌توانند به علت هزینه‌های بالا در این رشته، ورزشکار را حمایت کنند.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری اظهار کرد: کمیته ملی المپیک در یک حرکت ارزشمند از فدراسیون‌هایی که نقش موثری در حفظ محیط زیست دارند تقدیر کرد. فدراسیون دوچرخه سواری طی چند سال گذشته کارهای زیربنایی در خصوص محیط زیست انجام داده است. توسعه ورزش همگانی دوچرخه سواری کاری ارزشمند از سوی فدراسیون بود که اثرات خاصی را در بخش محیط زیست گذاشته است. با اختصاص بخشی از بودجه‌های فدراسیون به محیط زیست قطعا می‌توان کارهای درخشانی را در این زمینه انجام داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

۱۳۹۹/۴/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...