نسخه چاپی

هدف قرار گرفتن وزارت دفاع و پایگاه‌های مهم عربستان/ بزرگترین عملیات هجومی «موازنه بازدارندگی چهارم» را اجرا كردیم

عکس خبري -هدف قرار گرفتن وزارت دفاع و پايگاه‌هاي مهم عربستان/ بزرگترين عمليات هجومي «موازنه بازدارندگي چهارم» را اجرا کرديم

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای جزئیات حمله به عمق خاك عربستان سعودی را شرح داد.

به گزارش نما، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن، امروز (سه‌شنبه)، در بیاینه‌ای جزئیات حمله به عمق خاک عربستان سعودی را اعلام کرد.

یحیی سریع در این خصوص گفت: «با توکل بر خداوند، عملیات بزرگ هجومی "موازنه بازدارندگی چهارم" را علیه پایتخت دشمن سعودی اجرا کردیم».

سریع ادامه داد: «در عملیات موازنه بازدارندگی چهارم، وزارت دفاع، اطلاعات و پایگاه هوایی «سلمان» و برخی مواضع نظامی در ریاض،‌ جیزان و نجران را در هم کوبیدیم».

در ادامه این بیانیه آمده است که این عملیات با تعداد زیادی موشک بالستیک و کروز از نوع «قدس» و «ذوالفقار» و همچنین پهپاد صورت گرفته است.

سریع تأکید کرد که این عملیات در پاسخ به محاصره ظالمانه و متجاوزانه علیه ملت بزرگ یمن صورت گرفته است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در پایان این بیانیه گفت که به دشمن درباره هرگونه تداوم تجاوز، جنایت و محاصره ظالمانه هشدار می‌دهیم. وی همچنین تأکید کرد که تا زمان رفع محاصره، توقف تجاوزها، تحقق آزادی و استقلال، عملیات‌های شدید و قوی‌تری را اجرا خواهیم کرد.

این بیانیه درست پس از آن است که منابع خبری بامداد امروز از شنیده شدن صدای انفجار در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، خبر دادند. ‌
منبع: فارس

۱۳۹۹/۴/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...