نسخه چاپی

«بچه مهندس4» به دنبال قصه‌ای جذاب

عکس خبري -«بچه مهندس4» به دنبال قصه‌اي جذاب

نویسنده سریال «بچه مهندس4» گفت: هنوز نمی‌دانم قرار است روزبه حصاری در همان سن و سال یا برهه دیگری از زندگی جوادی را بازی كند یا نه، اما همه چیز به قصه و روایت آن در سال مورد نظر برمی‌گردد.


به گزارش نما، «حسن وارسته» سرپرست نویسندگان سریال «پچه مهندس» گفت: این روزها به دنبال قصه ای هستیم که هم خاطره خوش فصل سه را حفظ کرده و هم با توجه به استقبال مخاطب از این فصل بتوانیم پیشرفتی رو به جلو داشته باشیم و با قصه ای پرقدرت شروع کنیم.

وی با بیان اینکه قصه در فصل چهار نیز به زندگی جواد جوادی می پردازد، افزود: محوریت قصه سریال ما قصه جواد جوادی است، حالا اینکه در چه سن و سالی هست را هنوز نمی دانیم و درگیر پیدا کردن قصه مناسبی برای آن هستیم.

این نویسنده درباره حضور مجدد «روزبه حصاری» در فصل چهار این سریال نیز گفت: ما یک قهرمان ساختیم و نباید یادمان برود که از قهرمانمان استفاده کنیم و جواد جزو نقش هایی است که هر کدام از بازیگران آمدند و نقشش را بازی کردند، مورد اقبال قرار گرفتند. یعنی شخصیت روی فیلم نامه درست درآمده است و مردم باورش کردند.

این نویسنده ادامه داد: هنوز نمی دانم قرار است روزبه حصاری با گریم و بدون گریم در همان سن و سال یا برهه دیگری از زندگی جواد جوادی را بازی کند یا نه و این موضوع در حیطه اختیارات کارگردان است. از طرفی همه چیز به قصه برمی گردد و باید ببینیم ادامه همان سال است یا به چند سال بعد خواهیم رفت.

حسن وارسته به همراه امیر شاداب دو فصل از سریال «بچه مهندس» را به نگارش درآوردند. فصل ابتدایی این سریال توسط سجاد ابوالحسنی به نگارش درآمد.

جواد جوادی اصلی‌ترین شخصیت این سریال است و از کودکی تا جوانی او در قالب سه فصل به تصویر کشیده شد. او در یک پرورشگاه بزرگ شد و در نهایت و در فصل یکی از نخبه های دانشجوی دانشگاه امیرکبیر بود.

یونا تدین بازیگر کودکی، مانی رحمانی بازیگر نوجوانی و روزبه حصاری بازیگر جوانی شخصیت جواد جوادی بودند.

پرویز پورحسینی، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، سیاوش چراغی پور، فرزین محدث، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی فر، حمید شریف زاده از بازیگرانی هستند که هم در فصل یک و هم در فصل دو حضور داشتند که در کنار آنها بازیگران دیگری هم به این کار پیوستند.

پیش از این سیما تیرانداز، علی اوسیوند، نسرین نکیسا، مهران نائل، صحرا اسداللهی، فرج الله گلسفیدی و سیامک اشعریون هم به این سریال اضافه شده بودند و مانی رحمانی نقش نوجوانی جواد و یوا تدین نقش کودکی جواد را بازی می‌کردند. همچنین فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، کامران تفتی و اتابک نادری، روزبه حضاری از بازیگران فصل سه این سریال هستند.
منبع: فارس

۱۳۹۹/۴/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...