نسخه چاپی

رئیس اپرا مدیرعامل بی بی سی شد

عکس خبري -رئيس اپرا مديرعامل بي بي سي شد

پس از گذشت هفته‌ها از استعفای مدیرعامل بی‌بی‌سی، رئیس فعلی «رویال اپرا هاوس» به عنوان مدیرعامل جدید این شركت منصوب شد.

به گزارش فارس به نقل از اسکای‌نیوز، «تونی هال»، مدیراجرایی «رویال اپرا هاوس»، یکی از معروفترین و بزرگترین مرکز اپرا در جهان، بعنوان مدیرعامل جدید «بی‌بی‌سی» معرفی شد.

تونی هال، پیشتر در بین سالهای 1996 تا سال 2001 یکی از کارآموزان بی‌بی‌سی و مدیر اخبار و امور در حال جریان شرکت بی‌بی سی بود.

وی هم‌اکنون جایگزین «جرج انتسویل» شده است که مجبور شد در حالیکه 54 روز بود مدیرعامل بی بی سی شده است، به دلیل ارتکاب اشتباهی از سمت خود استعفا کند.

چند هفته گذشته، رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند چند تن از سیاستمداران بلندپایه دهه‌های 1960 و 1970 از حزب محافظه‌کار انگلیس، کودکان را مورد آزار جنسی قرار داده‌اند.

«لرد مک آلپاین» یکی از این سیاستمداران بود که پس از آنکه برنامه «نیوزنایت» شبکه بی بی سی، نام وی را در جریان پخش گزارشی درباره سوء استفاده جنسی سیاستمداران انگلیسی از کودکان پرورشگاه‌های ولز مطرح کرده بود به عنوان متهم اصلی این جریان شناخته شد.

«جرج انتویسل» گفته است گزارش برنامه بی بی سی به اشتباه لرد آلپاین را به کودک آزاری متهم کرده است.

هال هم‌اکنون مدیر اجرایی رویال اپرا هاوس است و قرار است اوایل ماه مارس سال آتی میلادی، نقش خود به عنوان مدیرعامل جدید بی‌بی‌سی را برعهده بگیرد و تا آن زمان، «تیم داوی» بعنوان مدیرعامل بی‌بی‌سی فعالیت خواهد کرد.

۱۳۹۱/۹/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...