نسخه چاپی

انتشار كتاب «اتاقی كه اتفاق آنجا افتاد» بیانگر چیست؟

عکس خبري -انتشار کتاب «اتاقي که اتفاق آنجا افتاد» بيانگر چيست؟

با توجه به دشمنی بولتون با ایران و سخنرانی بولتون در جمع منافقین در پاریس و قرار دادن آن كنار افشاگری های امروز او، نشان می دهد كه آمریكا در برابر ایران دچار سردرگمی و آشفتگی شده است

روز 3 شنبه کتاب جان بولتون علیه ریس جمهور آمریکا منتشر شد کتابی که موجب درگیری لفظی میان ترامپ و نویسنده این کتاب، یعنی جان بولتون، مشاور اسبق امنیت ملی شده بود.
بولتون، در کتاب خاطرات خود ، از دوران کار در کنار دونالد ترامپ، به افشاگری علیه وی دست زده است. بخشی از این کتاب مربوط به تمایل رئیس جمهور آمریکا برای حمله نظامی به ونزوئلاست. کتاب بولتون حاوی افشاگری هایی تند علیه ترامپ و ناشر این کتاب گفته بولتون در این کتاب نوشته انتخاب مجدد در انتخابات تنها دغدغه ترامپ است. همچنین روزنامه ی «نیویورک‌تایمز»، در باره ی این کتاب می نویسد:
در این کتاب موارد متعدد فساد ترامپ و ناکارآمدی دولت وی در خصوص مسائل مختلف نقل شده است. این کتاب اولین کتابی است که مجموعه‌ای کامل از خاطرات یکی از مهره‌های کلیدی دولت ترامپ را که در جریان وقایع اصلی سیاست خارجی آمریکا بوده، نقل می‌کند. خلاصه‌ای که روزنامه نیویورک‌تایمز از کتاب بولتون منتشر کرده نشان می‌دهد بعد از سرنگونی پهپاد آمریکا توسط ایران، اختلافات عمیقی بین مقامات آمریکایی، ازجمله ترامپ و بولتون درگرفته است.
انتشار کتاب «اتاقی که اتفاق آنجا افتاد» ترامپ را به شدت آشفته کرده است درست در زمانی که ترامپ همه ی تلاش خود را به کار گرفته تا در انتخابات پیروز میدان باشد افشاگری‌های بولتون، بخصوص درباره ایران می‌تواند برای ترامپ مشکل‌آفرین باشد.البته با توجه به دشمنی بولتون با ایران و سخنرانی بولتون در جمع منافقین در پاریس و قرار دادن آن کنار افشاگری های امروز او، نشان می دهد که آمریکا در برابر ایران دچار سردرگمی و آشفتگی شده است واقعیت این امر این است که مقامات آمریکایی از قبول یک ایران مقتدر و قدرتمند در عذابند و برای تضعیف کشورمان راهی جز سیاست های تکراری تحریم ندارند و اقتصاد مقاومتی تنها راه مقابله با تحریم های ظالمانه آمریکاست که اجرای آن تنها وابسته به همتی مضاعف از سوی مسئولین است

۱۳۹۹/۴/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...