نسخه چاپی

وحشت صهیونیست‌ها از درافتادن یك‌جانبه با ایران

عکس خبري -وحشت صهيونيست‌ها از درافتادن يک‌جانبه با ايران

58 درصد از شهروندان رژیم صهیونیستی بر این باورند كه اسرائیل نباید بدون حمایت آمریكا به ایران حمله كند.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی هاآرتص، بیشتر اسرائیلی‌ها (شهروندان رژیم صهیونیستی) بر این باورند که رژیم اسرائیل نباید بدون حمایت ایالات متحده و به‌تنهایی دست به تجاوز به تاسیسات هسته‌ای ایران بزند.

بنابراین گزارش، نظرسنجی مبتنی بر گفتگوی هاآرتص که تحت نظر "دکتر کمیل فاچز" از دانشگاه تل‌آویو و در دوره سفر نتانیاهو به ایالات متحده انجام شد همچنین نشان می‌دهد که حزب لیکود، حزب نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بین ۳۵ تا ۳۷ کرسی را در کنست در انتخابات آتی کسب خواهد کرد. همچنین مجموع نمایندگان حزب لیکود و سایر احزاب راست‌گرا بین 71 تا 74 کرسی در کنست به دست می‌آورد که با این وصف بار دیگر این تنها نتانیاهو خواهد بود که می‌تواند بار دیگر دولت تشکیل دهد.

بر اساس نظرسنجی فوق، 58 درصد از شهروندان رژیم صهیونیستی بر این باورند که اسرائیل نباید بدون حمایت آمریکا به ایران حمله کند.

در جریان سفر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به واشنگتن، باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا بر اولویت دیپلماسی در حل مسائل هسته‌ای با ایران تاکید کرده بود. وی در اولین کنفرانس خبری خود در 2012 نیز تصریح کرد که کسانی که سخن از جنگ می‌گویند بی‌مسوولیت بوده و به هزینه‌های جنگ بی‌توجه‌اند.

با این وصف به‌نظر نمی‌رسد که ایالات متحده قصد همراهی با اسرائیل را در جنگ روانی تجاوز به ایران داشته باشد. آخرین باری که اسرائیل بدون همکاری آمریکا به جنگ رفت، به سال 1956 بازمی‌گردد که به پیروزی سیاسی جمال عبدالناصر و ملی شدن کانال سوئز انجامید.

۱۳۹۰/۱۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...